Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:23:38 GMT

تصمیم نهایی با شفر است/ می‌خواستم خودم را اثبات کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۵۵۳۸

تصمیم نهایی با شفر است/ می‌خواستم خودم را اثبات کنم

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تبریزی پس از پیروزی یک بر صفر برابر نساجی قائمشهر گفت: بازی سختی را برابر تیم مازندرانی انجام دادیم. آنها جوان و دونده بودند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند به پیروزی برسند اما تجربه بازیکنان استقلال باعث شد تا بتوانیم به یک برد خوب و حساس دست یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از گل چندین بار کلمه من را به کار بردید، گفت: فقط می‌خواستم خودم را اثبات کنم تا از این فشاری که رویم بود خارج شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا مدتها بود از من انتقاد می‌شد ولی امیدواریم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار برابر پرسپولیس که دهم فروردین ماه برگزار می‌شود گفت: بازی سختی در پیش داریم. هر دو تیم آماده هستند و اگر بتوانیم این تیم را شکست بدهیم مطمئناً به صدر جدول خواهیم رسید.

تبریز در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در دربی بازی خواهید کرد یا نه گفت: تصمیم با سرمربی تیم است و همه باید منتظر بمانیم تا چه نفراتی در دربی به میدان خواهند رفت البته آنهایی هم که بازی نمی‌کنند مطمئناً دلشان با تیم است و آرزو می‌کنند استقلال برنده باشد.

کد خبر 4569760

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی تبریزی تیم فوتبال استقلال تهران قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن