Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی به عملکرد داور بازی با استقلال معترض است. آفتاب‌‌نیوز : مجید جلالی بعد از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: برای این بازی شرایط سختی داشتیم با وجود اینکه سه چهار بازیکن را به دلیل مصدومیت نتوانستیم استفاده کنیم. بازیکنان کلیدی ما مصدوم بودند. فرشاد فرجی با زانوی بسته بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد شیری هم همین وضعیت را داشت با این حال بازیکنان ما کاری کردند که به آنها به خاطر بازی شان افتخار کنیم. به تمام مسئولان تیم بگوییم که حیف است که قدر این تیم را نمی‌دانند و این تیم را تنها می‌گذارند. من ۱۵-۱۶ باشگاه کار کرده ام و هیچ وقت ندیده ام یک باشگاه اینقدر آشفته باشد. این بازیکنان در سخت ترین شرایط هستند وی از آنها می‌خواهم که روحیه شان را حفظ کنند. همه مسئولان باشگاه و استان می گویم که حیف است قدر این تیم را نمی دانند و این تیم می‌ تواند افتخار آمیز باشد. داور فقط در صحنه پنالتی اشتباه کرد من نمی‌دانم اما اگر بازیکن یک لحظه هم بازیکن حریف را گرفته باشد  پنالتی درست نبود. 
وی در مورد اینکه حیف است که نساجی با این همه هوادار این شرایط را دارد گفت: این تیم هوادار خوب دارد زمانی تیمی هوادار دارد اما آنها شما را اذیت می‌کند. این هوادار بی نظیر است این تیم می تواند در فوتبال بزرگی کند و ظرفیتش را دارد. هر روز می‌رفتیم سر تمرین بازی کنیم ما را راه نمی‌دادند. این بازیکنان بی نظیر هستند آنکه باید پشت سر این تیم باشد این تیم را تنها گذاشت. این تیم شرایط سختی دارند. شرایط تیم بسیار بسیار سخت است. شاید صدبار باید بگویم بسیار بسیار، شرایط از ‌آنچه فکر می کنید سخت تر است.وقتی شما بازنده هم می شوید این هوادار به شما حس خوب می دهند.
سرمربی نساجی در پایان گفت: مشکلات ما از بازی اول وجود داشت، اما من چیزی نگفتم، اما این بار بازیکنان از من خواستند که مشکلات را بیان کنم تا مردم فکر نکنند که همه چیز سرجای خودش است. جزئیات را نمی‌گویم چون شاید خوب نباشد که تمام اطلاعات تیم رسانه ای شود.

خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجید جلالی نساجی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی‌وهشتم لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا با یک حاشیه همراه بود که سر و صدای زیادی به راه انداخت. روز گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال راسینگ سانتاندر و الچه به میزبان راسینگ به مصاف هم رفته بودند که در آخرین دقایق آن یک هوادار روی سکوها دچار حمله قلبی شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ در این میان اینیگو ساینس ماسا، بازیکن تیم راسینگ که روی نیمکت نشسته بود، زودتر از تیم داوری متوجه اتفاق شد و به همین دلیل فوراً به سراغ خوان کانترو، ناضر مسابقه رفت و از او در کمال ادب و احترام اما با جدیت خواست که دستور توقف بازی را برای رسیدگی به وضعیت هوادار 58 ساله تیم میزبان که گویا دو بار پیاپی دچار حمله قلبی شده بود، صادر کند. میانجیگیری او برای نجات جان هوادار اما در میان بهت و ناباواری با کارت قرمز داور مسابقه، خوان کانترو مواجه شد؛ تصمیمی کاملاً متفاوت از آنچه سایر داوران در شرایط مشابه اتخاد می‌کنند.

مشخص نیست که دلیل داور برای مجازات بازیکن نیمکت‌نشین سانتاندر چه بوده است اما این‌طور به نظر می‌رسد که او فرض را بر این گذاشته که بازیکن در حال مشاجره با ناظر مسابقه است. به هر حال تصمیم او برای اخراج بازیکن پا بر جا مانده که این مسئله مسئولان باشگاه راسینگ را برآن داشته تا نسبت به مجازات بازیکن خود فرجام‌خواهی کنند.

در این بین خوشبختانه با ورود به موقع پزشکان و اجرای عملیات احیا، هوادار تیم راسینگ از مرگ نجات پیدا کرد و به بیمارستان انتقال داده شد. گفته می‌شود که وضعیت این هوادار پایدار است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903183

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد