Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:25:54 GMT

تاج: بهترین ورزشگاه ایران برای فولاد است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۵۸۳۹

تاج: بهترین ورزشگاه ایران برای فولاد است

رییس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است بهترین استادیوم ایران را باشگاه فولاد خوزستان دراختیار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از افتتاح ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر که با استقبال چشمگیر هواداران و تساوی فولاد و سپان همراه شد، صبح امروز این ورزشگاه میزبان مهدی تاج بود.

 

در این بازدید که به میزبانی علی محمدی معاون منابع انسانی فولاد و رییس هیات مدیره این باشگاه، حبیب‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد و افشین قطبی اتفاق افتاد، مهدی تاج از بخش‌های مختلف این مجموعه شامل زمین چمن، سکوهای ورزشگاه، رختکن‌ها، سالن کنفرانس، اتاق داوران، اتاق کنترل امنیتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دیدن کرد و از محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برای سرمایه‌گذاری بر امر ورزش و همچنین تلاش برای افتتاح این مجموعه زیبا تقدیر به‌عمل آورد.

 

 

 

 

 

تاج همچنین در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های فولاد و سپاهان اظهار کرد: بنده این دیدار را در بخش‌های فوتبالی مشاهده کردم و لذت بردم؛ خوشبختانه شاهد آن بودیم که یک فضای بسیار خوب در اهواز و در استان فوتبالی خوزستان فراهم شده تا تیم فولاد بتواند در زمین بسیار خوبی برابر حریفان خود به میدان برود که قطعاً وجود چنین فضاهایی در افزایش گرایش هواداران و جوانان اهوازی نقش مهمی دارد؛ مردم خوب اهواز در روز افتتاحیه سنگ تمام گذاشتند و با حضورشان نشان دادند که لایق بهترین ها هستند و امیدواریم در ادامه شاهد افتتاح مجموعه های اینچنینی در سایر بخش های کشورمان باشیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران یادآور شد: با توجه به بازدیدی که از این مجموعه داشتم به جرأت می‌توان گفت که ورزشگاه فولاد به‌عنوان بهترین و زیباترین ورزشگاه حال حاضر کشور است و می‌توانیم در میزبانی رقابت‌های بین المللی نیز از آن استفاده کنیم.

 

 وی همچنین خطاب به مسؤولان باشگاه فولاد گفت: خیلی خوشحال هستم که این باشگاه سرمایه گذاری خوبی در فوتبال دارد و سالیان سال است به صورت حرفه ای فوتبال را دنبال می‌کند و قطعا با حضور افشین قطبی سرمربی دوست‌داشتنی و حرفه ای فوتبال ایران می‌تواند به الگوی بسیار خوبی برای باشگاه های فوتبال کشورمان تبدیل شود.

 

فدراسیون فوتبال فولاد آره نا مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فولاد آره نا مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان