Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم بوندس‌لیگا امشب  چهار بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان تیم فوتبال لایپزیگ در خانه شالکه با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

تیمو ورنر تک گل این بازی را در دقیقه ۱۴ به سود لایپزیگ به ثمر رساند تا این تیم ۴۹ امتیازی شود و به رده سوم جدول بوندس‌لیگا بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالکه بحران‌زده که هفته پیش هفت گل از منچسترسیتی در لیگ قهرمانان خورد، هم با ۲۳ امتیازی که از قبل داشت در رده چهاردهم و فاصله سه امتیازی منطقه سقوط جدول باقی ماند.

در دیگر بازی مهم امشب تیم فوتبال ولفسبورگ با نتیجه پنج بر دو میهمانش فورتونا دوسلدورف را شکست داد و ۴۲ امتیازی شد تا جایگاهش را در رده هفتم جدول تثبیت کند. همچنین آگزبورگ سه بر یک هانوفر را شکست داد و مصاف تیم‌های اشتوتگارت و هوفنهایم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

مونشن گلادباخ ۱ - بایرن مونیخ ۵/ باوارایی‌ها اختلاف امتیاز با دورتموند را از بین بردند

پیروزی پر گل اشتوتگارت مقابل هانوفر در نبرد پایین جدولی ها

ولفسبورگ و وردربرمن به تساوی رضایت دادند

انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و ششم بوندس لیگا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه‌اش گلباران کنند و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن‌ها در همان ۳۵ دقیقه نخست بازی نسخه دی‌زربی و شاگردانش را پیچیدند و ۲ مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی‌بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد