Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:03:50 GMT

95 درصد درآمدهای شهرداری همدان خود کوششی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۶۱۱۷

95 درصد درآمدهای شهرداری همدان خود کوششی است

به گزارش ایرنا، عباس صوفی عصر شنبه در آیین تفاهمنامه همکاری بین شهرداری و اتاق اصناف همدان به نقش محوری شهروندان در تامین هزینه‌ها و خدمات اشاره کرد و ادامه داد: فقط پنج درصد بودجه این شهرداری از محل اعتبارات دولتی است که به دلیل وضعیت خاص اقتصادی دولت، در سال‌های اخیر به سختی تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: 80 درصد بودجه شهرداری همدان در سال جاری محقق شده و طرح های عمرانی در سطح شهر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صوفی با بیان اینکه عملیات اجرایی 200 طرح عمرانی سال گذشته در این شهر آغاز شده اظهار داشت: در حال حاضر از این تعداد 185 طرح در حال اجرا است.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور، هزینه های زیادی به مدیریت شهری تحمیل شد.
صوفی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی بهسازی بلوار ارم و جوان، احداث پارک یکصد هکتاری ولایت، شروع ساخت و تکمیل تقاطع غدیر، برداشت، لکه گیری و روکش آسفالت سطح معابر شهر به میزان 300 هزار تن و احداث 25 پارک در نقاط مختلف شهر همدان از مهمترین این طرح ها است.
شهردار همدان تملک و ساماندهی ورودی های شهر همدان، شروع مطالعه و طراحی پارک 250 هکتاری سد اکباتان، تجهیز ناوگان موتوری شهرداری، آغاز مطالعات امکان سنجی راه برگشت گنجنامه، مطالعات اجرای تقاطع میدان پیشاهنگی، توسعه سایت دفن بهداشتی زباله و ساخت پارکینگ های طبقانی را از دیگر طرح های شاخص اجرایی عنوان کرد.
صوفی ادامه داد: ساماندهی ورودی‌های شهر، توسعه فضای سبز و آسفالت معابر اصلی و فرعی به عنوان بخشی از مهمترین اقداماتی است که در شهر همدان پیگیری و در حال انجام است.
وی به توسعه فضای سبز و آغاز عملیات اجرایی پارک یکصد هکتاری ولایت، 6 هکتاری کوی رضوان و نیز پارک 250 هکتاری سد اکباتان اشاره کرد و افزود: در همین رابطه 10 پارک محلی نیز در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.
صوفی نقش اصناف را در تقویت اقتصاد پویا مهم ارزیابی و اضافه کرد: برای داشتن شهری درخُور نام همدان باید تلاش شود تا این شهر جایگاه بالایی در کشور داشته باشد و برای تلاش کردن نیاز به بودجه است و برای داشتن بودجه باید اصناف پویا داشته باشیم.
7523/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 زباله شاخص شهرداری فضای سبز مشکلات اقتصادی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران می بایست در مورد مسائل شهرسازی اگر آگاهی لازم را ندارد کسب اطلاع کند، گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که از دانش، علم و تجربه نخبگان استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمانی که از دانش افراد خبره بهره مند نشوند، می‌شود وضعیت پارک لاله، اظهار کرد: بار دیگر تأکید می‌کنم که شهرداری تهران لازم است که از افکار عمومی مراقبت کند.

عباسی تأکید کرد: سرانه‌ها به اندازه کافی در محدوده پارک لاله وجود دارد و زمین باز در اطراف دانشگاه تهران زیاد است و می‌توان هر برنامه ای که شهرداری تهران برای پارک لاله دارد، به آنجا منتقل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است