Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:29:16 GMT

پرتابگر شیرازی رکورد آسیا را شکست

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۶۱۷۱

پرتابگر شیرازی رکورد آسیا را شکست

شیراز-ایرنا- محمد رضا رحمانی فر پرتابگر شیرازی در رقابت های دو و میدانی نوجوانان آسیا که هم اینک در کشور هنگ کنگ در حال برگزاری است ضمن شکستن رکورد پرتاب دیسک، مدال طلا را بر گردن آویخت.

رئیس هیات دو و میدانی استان فارس شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رحمانی فر امروز (شنبه ) نخستین مدال طلا را برای تیم ملی دو و میدانی ایران به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیروس زارع مهذبیه ادامه داد: این ورزشکار شیرازی در ماده پرتاب دیسک با پرتابی به مسافت 60 متر و 24 سانتی متر رکورد دار آسیا شد و افتخار بزرگی را برای فارس و کشورمان به ارمغان آورد.
وی اضافه کرد: صادق صمیمی دیگر پرتابگر کشورمان در این ماده پس از رحمانی فر نشان نقره گرفت و پرتابگر چین تایپه هم نشان برنز کسب کرد.
زارع مهذبیه اظهار داشت: رحمانی فر مدال نقره پرتاب دیسک نوجوانان آسیا در سال 2018 تایلند و همچنن مقام چهارم المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین را در کارنامه دارد.
او افزود: همچنین بنامین یوسفی دیگر دونده شرکت کننده از استان فارس در ماده دو 400 متر به دلیل مصدومیت نتوانست به خط پایان برسد و با بدشانسی از دور رقابت ها کنار رفت.
سومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا بیست و هفتم اسفند ماه 97 در هنگ‌ کنگ پایان می یابد.
تیم ملی نوجوانان ایران با 20 ورزشکار در 15 ماده در این مسابقات شرکت دارد و بهنام زارع مهذبیه از فارس به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می کند.
7368/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني پرتاب ديسك آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دو بار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :
سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد