Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اظهار خوشحالی از صعود تیمش به رده دوم جدول، از مدیرعامل باشگاه خواست کار تمدید قرارداد بازیکنانش برای فصل آینده را شروع کند.

 وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر امشب استقلال تهران مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: ابتدا می‌خواهم درباره دروازه بان تیم حریف کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم برای چشمانش مشکلی پیش آمد. امیدوارم مشکل خاصی برای دروازه بان نساجی پیش نیاید.

سرمربی استقلال تهران افزود: این پیروزی با توجه به اینکه آخرین بازی ما در سال بود بسیار اهمیت داشت. وقتی به سالی که پشت سر گذاشتیم نگاه کنیم باید بگویم با وجود مشکلاتی که داشتیم خیلی خوشحالم دوم هستیم. دفعه قبل هم گفتم این تیم شخصیت خیلی خوبی دارد و برای فوتبال این موضوع خیلی مهم است.

شفر ادامه داد: یک مقدار شرایط این بازی شبیه به دیدار قبلی ما شد. پنج، شش موقعیت صد درصد داشتیم و به گل تبدیل نشد. اما در بازی قبلی نه تنها گل نزدیم بلکه یک گل هم خوردیم که مسابقه با نتیجه تساوی تمام شد. امروز از کسب سه امتیاز راضی هستم اما از اینکه موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نکردیم خوشحال نیستم.

وی درباره دروازه بانان استقلال گفت: دیروز در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم به خاطر بازی‌های سخت تغییراتی در ترکیب داریم. دیدید که حسینی جای رحمتی آمد. ما دو دروازه بان بسیار خوب داریم. اگر دروازه بان عوض می‌کنیم به خاطر مطلبی که یک رسانه می‌نویسد و می‌دانیم از کجا نشأت گرفته، نیست.

سرمربی آبی پوشان پایتخت تصریح کرد: ما فصل را با آمادگی ۶۰ درصد شروع کردیم و الان به ۸۰ درصد رسیده ایم. نمی‌خواهم سال آینده مثل فصل قبل شود. به همین خاطر به مدیرعامل گفته ام تیم حفظ شود. با بازیکنانی که می‌خواهیم باید تمدید کنند. مدیرعامل باشگاه لیست من را می‌داند. خیلی هم زمان نداریم. به بازیکنانم اعتقاد دارم. امیدوارم خیلی زود صحبت با بازیکنانم شروع شود.

شفر ادامه داد: سال ایرانی رو به پایان است. از هوادارانمان تشکر می‌کنم. آنها بهترین هستند. هواداران تضمینی هستند که بدون آنها نمی‌توانیم به موفقیت برسیم. از تمام ارکان باشگاه تشکر می‌کنم. وقتی ما با هم هستیم می‌توانیم موفق شویم. از کادر فنی تیمم تشکر می‌کنم. ما با هم صحبت می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی درباره بازیکنان خود افزود: دنبال سوپراستار نیستیم و کار تیمی می خواهیم. امروز مرتضی تبریزی بازی کرد و فردا هم شاید میثم تیموری در ترکیب باشد. مهم این است همگی با هم هستیم.

شفر بار دیگر با اشاره به عید نوروز اظهار کرد: از تمام اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. دوره کاری خوبی با هم داشتیم. من از رفتار منصفانه ای که شما داشتید تشکر می‌کنم. همچنین از مدیرعامل باشگاه و خانواده اش و پسر مدیرعامل آقای علیرضا تشکر می‌کنم. از حضور او در جذب دو بازیکن تیم یعنی پاتوسی و ایسما ممنونم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان جدیدی که برای فصل آینده استقلال در نظر گرفته است خارجی هستند؟ افزود: هیچ گزینه‌ای نداریم. آن حرف را به صورت کلی گفتم! شاید گزینه‌هایی مثل سجاد آقایی و فرشاد محمدی روند پیشرفت خوبی داشته باشند و دیگر به بازیکن جدید هم نیاز نداشته باشیم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت در خصوص دیدار دربی که دهم فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: بازی بسیار مهم امروز بود که باید می‌بردیم. الان بازیکنان و من به خانه می‌رویم. مربی بدنساز به بازیکنان برنامه می‌دهد که در تعطیلات چه کار کنند. مشخص است بازی امروز در حال حاضر مهم‌تر از بازی با پرسپولیس بود. باید برگردیم و خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده کنیم. مشخص است می‌خواهیم هوادارانمان را خوشحال کنیم ولی فراموش نکنیم آنها امروز هم خوشحال بودند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟

سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سید در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سید در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می‌کند به وجود بیاید.

به گفته احمدی، این کنسرسیوم با پذیرش این مدل و تفاهم کلی و ابلاغ آن به شبکه سرمایه گذاری، این مقدمات را فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک شهر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس و استقلال از این پس برای دریافت تسهیلات در اولویت بانک شهر قرار دارند، گفت: ما باید بودجه‌ریزی کنیم و با یک مدل درآمد ـ مصارف عمل کنیم. نمی‌خواهیم در قالب تسهیلات کار‌ها را پیش ببریم بلکه بانک‌ها در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی می‌توانند کمک‌های خود را به باشگاه انجام دهند. باشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. این شامل درآمد‌های پایدار و بودجه‌هایی در قالب سرفصل مسئولیت‌های اجتماعی خواهد بود.

احمدی درباره برنامه بانک شهر برای پوشش بدهی حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی هریک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هنوز صورت‌های مالی دیده نشده و مدلی که کنسرسیوم می‌خواهد تشکیل شود و مدل درآمدی باشگاه را بتواند فراهم کند تعیین نشده است. انشاءالله در دستور جلسه هفته آینده کنسرسیوم بانکی با شفاف شدن این مسائل موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر درباره نحوه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از این به بعد گفت: طبق مصوبه شورای پول واعتبار بانک‌ها مکلفند در قالب مدیریت ـ پیمان یا سایر روش‌ها مدیریت باشگاه را واگذار کنند. البته این تناقضی با سیاست گذاری و عضو هیات مدیره بانک‌ها در باشگاه پرسپولیس ندارد. از طرف بانک‌ها باید نظام تامین مالی تعیین شود و اولویت این است که مدیریت باشگاه را به شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، سازمان ورزش را دارد و دیگر ظرفیت‌ها را دارد می‌تواند آن‌ها را به خدمت باشگاه بیاورد. در اولویت کنسرسیوم طبق توافقی که انجام شده مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است