Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- معاون اردویی و راهیان‌نور سپاه فجر فارس گفت: 20 هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در سال 97 به مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند.

نبی‌الله عوض‌پور شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام‌های دانش‌آموزان از مهرماه تا آخر بهمن‌ماه گذشته انجام شد.
وی با بیان اینکه اعزام‌های دانشجویی، محلات و اقشار مختلف و خودروهای شخصی نیز از اول اسفندماه جاری آغاز شده است، گفت: این اعزام‌ها تا 15 فروردین‌ماه 98 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اردویی و راهیان‌نور سپاه فجر فارس اظهار کرد: اردوهای راهیان‌نور دانشجویی در سال جاری با شعار «جوان انقلابی پرچم‌دار حرکت ملی پیشرفت» برگزار می‌شوند.
وی با بیان این که پنج هزار و 280 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های فارس به این اردوها اعزام می شوند، گفت: تا امروز شنبه 25 اسفندماه جاری، 2 هزار و 500 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان به مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب اعزام شدند.
ع.پ/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه راهيان نور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمدسامان بیرانوند، ۱۵ ساله دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی بروجرد به انتخاب داوران به عنوان قهرمان فردای ایران دست یافت و دیپلم افتخار خود را با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما دریافت کرد.

محمدسامان بیرانوند امسال علاوه بر کسب یک نشان طلا و یک نقره در مسابقات تراپ اهداف پروازی آسیا در کویت، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند