Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن ابطحی عصر روز شنبه در حاشیه آماده سازی امامزادگان برای مسافران نوروزی به خبرنگار ایرنا افزود: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت‌رسانی مناسب به زائران و مسافران ، تقویت باورهای دینی مذهبی و همچنین شناساندن بیش‌ از پیش امامزادگان تا 14فروردین ‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی بابیان اینکه ابرکوه در کنار جاده طریق الرضا (ع) قرار دارد، افزود: امسال آستان مقدس امامزاده عباس بن علی (ع) در روستای مریم‌آباد،امامزادگان سید احمد و سید محمود(ع) شهر مهردشت در زمینه اسکان زائران و مسافران نوروزی خدماتی به مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه یاد آور شد: در طرح آرامش بهاری سال 98 علاوه بر مبلغین بومی از ظرفیت روحانیون اعزامی حوزه علمیه قم برای برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه استفاده خواهد شد.
ابطحی یاد آور شد : 48 هزار مسافر نوروزی در تعطیلات نوروزی 97 از امام زادگان این شهرستان زیارت کردند که این رقم هرسال به دلیل واقع‌ شدن ابرکوه در کنار جاده طریق ارضا (ع) و شهر نمونه گردشگری رشد خوبی دارد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره اوقاف و امور برنامه های متنوع فرهنگی زائران و مسافران نوروزی گردشگری مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است