Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@13:46:05 GMT

آموزش و پرورش مرکز سرمایه گذاری برای آینده است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۶۶۱۴

آموزش و پرورش مرکز سرمایه گذاری برای آینده است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به جایگاه فرهنگیان در جامعه افزود: به آموزش و پرورش نباید به عنوان مرکز هزینه ای نگاه کرد.
وی اظهار داشت: یکی از دلایلی که قانونگذار بر ایجاد شورای آموزش و پرورش تاکید دارد، جلب حمایت دستگاه های دیگر برای رسیدن به هدف مقدس این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*سرانه فضای آموزشی استان یک متر مربع کمتر از میانگین کشوری است
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: یک میلیون و 220 هزار دانش آموز در این استان حضور دارند اما سرانه آموزشی آن از میانگین کشوری یک مترمربع کمتر است.
قاسمعلی خدابنده آموزش همراه با تولید را از رویکردهای استان دانست و افزود: دانش آموزان باید به سوی تولید بروند و در راستا مرکز رشد به تجاری سازی ایده های خلاقانه دانش آموزان می پردازد.
ابوالفضل مکرمی فر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: با توسعه زائرسراها مخالفیم زیرا ظرفیت اقامتی این استان هر شب 96 هزار و 400 نفر برآورد می شود و این در حالی است که 25 درصد از این ظرفیت خالی است.
حیدر خوش نیت، سرپرست فرمانداری خراسان رضوی نیز گفت: اسکان فرهنگیان در مدارس در شان و منزلت فرهنگیان نیست و ظرفیت های بسیار در مشهد برای اسکان وجود دارد و مدارس فقط باید به عنوان اسکان اضطراری مورد استفاده قرار گیرد.
در این مراسم حکم ریاست هیات مدیره دانشگاه فرهنگیان استان به استاندار خراسان رضوی تقدیم شد.
2030 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش استان جامعه خراسان رضوی دانش آموزان سرمایه گذاری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  از عصر روز یکشنبه هفته جاری با افزایش حجم ابر در آسمان خراسان رضوی، به تدریج شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و دمای شبانه در برخی از مناطق سردسیر نزدیک به صفر درجه خواهد شد .     سارا حکمی افزود: بارش باران نیز از اواسط هفته جاری بیشتر نقاط را فرا می گیرد که با توجه به سرد بودن هوا، احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.   وی افزود: بارش ها اواخر هفته جاری به اوج خواهد رسید که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.   حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با سه و سرخس با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۸ درجه را به ثبت رسانده است.   وی افزود: دمای کنونی مشهد ۱۹ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هشت تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.      

 

دیگر خبرها

  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور