Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:40:44 GMT

مردم و مسئولان نسبت به منکرها در جامعه حساس باشند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۷۵۷۰

مردم و مسئولان نسبت به منکرها در جامعه حساس باشند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم و مسئولان نسبت به وقوع منکرها در جامعه حساس باشند تا شاهد وقوع برخی منکرهای دردآور در جامعه نباشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: اتفاق اخیر فرهنگسرای شهرکرد در تراز نظام اسلامی ایران و مردم غیور، متدین و مومن استان نبود، به همین علت برخورد جدی با عوامل این اتفاق را ضروریس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، چندی پیش کلیپی از حرکات موزون یک دختر کودک بر روی جایگاه برگزاری جشن یکی از سازمان های چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی پخش شد که واکنش هایی را بدنبال داشت.
نکونام، انجام سریع کار و درخواست ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی را ضروری اعلام و تصریح کرد: مدیران هنگامی که به ماموریت و یا مرخصی می روند باید فردی را با اختیار تام و کامل جای خود بگذارند.
وی با اشاره به اهمیت مساله گردشگری یادآور شد: گردشگری باید ظرفیت انتقال ارزش ها و ارتقای بخش های مختلف را داشته باشد و در این راستا بایستی نظارت ها قوی تر شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نسبت به چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) برخورد فیزیکی لازیم نیست، اما مسئولان باید به عنوان آمرین و ناهیان از منکر این مساله را تقبیح کنند.
وی زنده بودن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و افزود: نظارت و حساسیت مردمی در مساله معروف ‌ها و منکرها در جامعه برای زنده و اثرگذارتر بودن این فریضه الهی موثر است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) نیز گفت: این استان در موضوع امر به معروف و نهی از منکر امسال به عنوان یکی از استان های برتر کشور معرفی شد.
سردار علی محمد اکبری تاکید کرد: سعی شده تا برای امر به معروف و نهی از منکر استان از مصادیق مشخص بهره گیری شود.
وی افزود: طلایه داران و فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شرایط مختلف وظیفه خود در سطح استان را به خوبی انجام می دهند.
7362/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگسرا جمهوري اسلامي چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از سفیران معروف

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با بیان اینکه معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد، گفت: این جایگاه مربوط به اولیاء الهی است زیرا آنها انسان ها را از ظلمات به نور هدایت می کنند.

آیت اله حسینی افزود: مهمترین کار معلم در مکتب اسلام علاوه بر علم و دانایی تبیین حقیقت برای دانش آموزان است.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم گفت: در وضعیت امروزی که رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است معلمان مانند افسران جهاد تبیین در جامعه ما فعالیت می کنند.

جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: در دورانی که دشمن برای انحراف اذهان آموزش و پرورش تلاش می کند قطعا وظیفه ما معلمان این است که سخن نو بگوییم.

وی افزود: امیدواریم رسالت خودمان را طوری انجام دهیم که بتوانیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که در تراز انقلاب اسلامی و سند تحول باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد