Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@02:29:14 GMT

صدور اطلاعیه خرید سهام بانک‌های نظامی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۷۶۴۵

گروه بنگاه‌ها– فاطمه بهادری:از فردا یکشنبه اطلاعیه خرید سهام بانکها وموسسه اعتباری نظامی ادغامی در روزنامه های کثیر‌الانتشار منتشر می‌شود.به گزارش بلاغ، این اطلاعیه ها اولین گام اجرایی بعد از اعلام رسمی بانک مرکزی از تصمیم برای ادغام پنج بانک وموسسه نظامی در بانک سپه است.در اطلاعیه مربوط به موسسه اعتباری کوثروبانک قوامین آمده است:براساس مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج ساعت معاملاتی ,همه اشخاص حقیقی وحقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام بانک می توانند مطابق شرایط اعلامی نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اشخاص میتوانند به یکی از شرکتهای کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادارتهران یا فرابورس تهران یا نماینده سهامداران عمده که مرتبط با یکی از کارگزاران فوق است,با ارایه دستور فروش وتکمیل فرمهای مربوطه اقدام کنند.

قیمت خرید سهام اشخاص حقیقی هر سهم یک هزار ریال(قیمت اسمی) است.قیمت خرید سهام اشخاص حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح نیز به ارزش تابلو (در زمان توقف نماد )است.

نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی ,سفارش بدون محدودیت زمانی است.درصورتی که سهامداران در مهلت تعیین شده نسبت به ارایه دستور فروش اقدام نکنند,می توانند تا زمان ارزشگذاری سهام موسسه توسط کارشناسان رسمی تامل کرده وبراساس آن به ترتیبی که متعاقبا اعلام می شود,نسبت به فروش آن مبادرت کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش  صدای ایران از ایرنا، آرش صیادی با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، اظهار داشت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و باتوجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحد‌های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند