Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین رجبی شامگاه شنبه در مراسم شب خاطره حماسه دولاب که با محوریت حاج میکائیل حمه گلانی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها برای شهدا یکی از نیازهای لازم و ضروری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم‌های این چنین برای یادآوری ایثار و شهادت‌های شهدا برای خودماست، چرا که شهیدان به برگزاری این مراسم‌ها و یادواره‌ها هیچ نیازی ندارند بلکه خود ما به این مراسم‌ها نیاز داریم تا همچنان در خط مقدم دفاع از آرمان‌های شهدا حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: حماسه‌های همچون حماسه مردم روستای دولاب باعث شد تا این خطه از ایران اسلامی از لوث ضد انقلاب پاکسازی شود و به همین دلیل نیاز است که این چنین حماسه‌های امروز بارهای بار بازگو شود و مردم در جریان آن قرار گیرند.

وی با بیان اینکه به برکت رشادت‌های مردم و حضور آنها در صحنه امروز کردستان در امنیت مناسبی قرار دارد، افزود: این امنیت و آرامش مرهون حضور مردم در صحنه است و همه ما باید قدردان این حضور مردمی باشیم.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در راستای استمرار این امنیت در استان کردستان، گفت: این امنیت پایدار باید با سرمایه گذاری بهتر از سوی مسئولان و مدیران دولتی همراه باشد تا زمینه برای خدمت رسانی بهتر به مردم در تمامی حوزه‌ها فراهم شود.

سردار رجبی ادامه داد: در بعضی از حوزه‌ها کردستان نیازمند توجه بیشتر است و این رسالت دولت است که این نقاط کاستی و ضعف را جبران کند و این مهم تنها در سایه سرمایه گذاری بهتر اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم، عنوان کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان در کنار فعالیت‌ها و اقدامات خود در راستای تأمین امنیت در این استان، در حوزه خدمت رسانی به مردم نیز آمادگی دارد تا با ادارات و سازمان‌های دولتی مشارکت و همراهی داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: برای سال آینده صدها پروژه محرومیت زدایی به همت سپاه بیت‌المقدس کردستان اجرایی می‌شود و تلاش ما این است که این پروژه در مناطقی که نیاز بیشتری دارند اجرایی و عملیاتی شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت و همراهی مردم در راستای رسیدن به توسعه پایدار در استان کردستان، افزود: مردم ما همچنان که در مسئله تأمین امنیت مشارکت داشتند امروز در راستای توسعه و آبادانی استان کردستان نیز باید مشارکت داشته باشند و نیاز است که ادارات و سازمان‌های دولتی از این ظرفیت‌های مهم و ارزشمند به خوبی استفاده کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به رشادت‌های حاج میکائیل حمه گلانی، بیان کرد: ادامه دادن راه تمامی رزمندگان این مرز بوم همان حفظ انقلاب اسلامی است و در شرایطی که امروز دشمن ایجاد کرده و فشارهای مختلفی را بر نظام تحمیل می‌کند نیاز است که ما نیز هوشیار بوده و از انقلاب و نظام اسلامی به خوبی دفاع کنیم.

شب خاطره حماسه دولاب با محوریت حاج میکائیل حمه گلانی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، سپاه شهرستان سنندج، صدا و سیمای مرکز کردستان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان برگزار شد.

کد خبر 4569880

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی توسط دفتر ویژه نمایندگی سرمایه‌گذاران خارجی فراجا استان در پنج ماه گذشته خبر داد.

سیدحامد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی که سال گذشته با هدف سهولت در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در حوزه فراجا در خراسان رضوی افتتاح شد، اظهار کرد: به‌دلیل تعداد بالای سرمایه‌گذاران خارجی در خراسان رضوی، افتتاح این مرکز از آبان‌ ماه سال گذشته مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفت. در این دفتر، خدماتی از جمله صدور و تمدید مجوز اقامت و خروج و مراجعت کثیر سرمایه‌گذاران، مجوز اقامت و خروج کارشناسان سرمایه‌گذار و خروج قطعی و تمدید روادید کارشناسان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی همچنین توضیح داد: مجوز اقامت سرمایه‌گذاران نسبت به ثبت سرمایه به‌صورت شش ماهه، یک ساله، سه ساله و پنج ساله با درج مهر ماده ۳۵ انجام می‌شود.

او با اشاره به عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی خراسان رضوی از ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در این مدت، به ۷۲۱ سرمایه‌گذار خدمات مختلفی ارائه شده است. در این مدت، صدور مجوز تمدید اقامت شش ماهه سرمایه‌گذاران ۹۳ مورد به میزان ۱۳ درصد از مجموع کل، صدور و تمدید مجوز اقامت یک ساله برای سرمایه‌گذاران ۲۹۴ مورد به میزان ۴۴ درصد، صدور و تمدید اقامت سه ساله برای سرمایه‌گذاران به تعداد ۶۰ مورد به میزان هشت درصد، صدور مجوز خروج و مراجعت کثیر کارشناس ۷۱ مورد به میزان ۱۰ درصد، تمدید روادید به تعداد ۷۹ مورد و به میزان ۱۱ درصد، صدور مجوز اقامت یک ساله و خروج و مراجعت کثیر کارشناس به تعداد ۹۹ مورد و به میزان ۱۴ درصد و صدور خروج قطعی سرمایه‌گذاران به تعداد ۲۵ مورد و به میزان سه درصد از مجموع کل بوده است. 

دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس سازمان اطلاعات فراجا افتتاح شد و اختیار ارائه خدمات موضوع آیین‌نامه ماده ۳۵ قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انتظامی اعم از صدور مجوز اقامت، روادید و سایر خدمات قابل ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی، خانواده سرمایه‌گذار و افراد تحت تکفل سرمایه‌گذار (پدر، مادر، خواهر، برادر)، مدیران، کارشناسان خارجی و بستگان درجه یک آن‌ها و خدمات مشابه برای فعالان اقتصادی در مشهد به این دفتر ویژه تفویض شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی