Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@04:30:45 GMT

تراکتورسازی همه مدعیان را می‌برد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۱۱۲

تیم تراکتورسازی در ۷ بازی دور برگشت تنها یک گل خورده و در ۵ بازی پیروز شده است و این نشان می‌دهد از نظر فنی به هارمونی و هماهنگی خوبی رسیده و لیکنز توانسته روح قهرمانی را در تیمش بدمد. با این عملکرد، مسلم است که سرمربی هدف تیمش را قهرمانی تعریف کرده. معمار نوین فوتبال بلژیک که قهرمانی‌های متعددی در کارنامه داشته تا به این جای کار به خوبی از شاگردانش بازی گرفته و به یقین و با شور و شوقی که در تیمش ایجاد کرده تیم در هر بازی با نیت پیروزی وارد میدان می‌شود و انصافاً در همه بازی‌های گذشته با انگیزه بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شور و حال ایجاد شده در تیم از سوی لیکنز چنان خوب بوده که تماشاگران هم این روز‌ها با اشتیاق زیادی وارد استادیوم یادگار امام (ره) می‌شوند و چنین جوی را در استادیوم ایجاد می‌کنند که انگار تیم تراکتورسازی ۱۲ نفره بازی می‌کند. 

جام قهرمانی در شهر پرشور‌ها و این هدفی است که لیکنز و شاگردانش دنبال می‌کنند. تراکتورسازی هیچ قهرمانی‌ای در لیگ برتر نداشته، اما این فصل بهترین فصل برای قهرمانی تراکتورسازی است. تراکتورسازی البته در هفته‌های آتی باید با یک مدعی دیگر یعنی پرسپولیس بازی کند و اگر موفق شود این تیم را هم شکست دهد آن‌وقت می‌تواند با اعتماد به نفس بیشتری در اندیشه تصاحب جام باشد. 

فصل برای تیم تراکتورسازی خوب شروع نشد، اما می‌رود که برای این تیم خوب تمام شود. هر چند که هنوز هیچ چیز تمام نشده است، چون ۸ هفته به پایان بازی‌ها باقی‌مانده و پای ۲۴ امتیاز در میان است. از سویی تراکتورسازی می‌داند فقط بردن مدعیان منجر به قهرمانی نمی‌شود و تیم باید در مصاف با سایر تیم‌ها هم موفق به کسب سه امتیاز شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بلژیک بازی لیگ برتر پرسپولیس اعتماد به نفس استقلال بازی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد 21 سالگی اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از 800 هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.

محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد