Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:32:50 GMT

حذف عجیب منچستریونایتد از جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۱۵۲

حذف عجیب منچستریونایتد از جام حذفی

شاگردان اوله کنار سولسشر که هفته گذشته در دیدار مقابل آرسنال نیز مغلوب شده بودند، در دیدار امشب هم برابر وولوز شکست خوردند و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این دیدار دو تیم در نیمه اول نمایش متعادلی داشتند و هر یک صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی این نیمه، وولوز به گل برسد اما واکنش خوب سرخیو رومرو، مانع از باز شدن دروازه منچستریونایتد شد.

بازی با همین روند ادامه داشت و هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند تا اینکه سرانجام تیم میزبان به گل رسید. روی حرکت خوب ژوائو موتینیو بود که خیمنز صاحب موقعیت شد و با یک چرخش دیدنی و ضربه دقیق، دروازه منچستریونایتد را باز کرد. در حالی که شاگردان سولسشر به دنبال زدن گل تساوی بودند، این وولوز بود که در دقیقه 76 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که دیوگو خوتا در میانه زمین صاحب توپ شد و بعد از یک پیشروی عالی، با ضربه ای محکم، کار را تمام کرد.

یونایتدها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و سرانجام در وقت های تلف شده، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی نفوذ لوک شاو از سمت چپ و پاس در عرض او، راشفورد صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد اما این گل برای جبران نتیجه کافی نبود و منچستریونایتد از دور رقابت های کنار رفت.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: منچستریونایتد وولورهمپتون جام حذفی حذف منچستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان

ساعتی قبل شش کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان توسط تیم امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کرمان، ساعت ۱۳ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج)، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: افراد گرفتار در کوه برای استفاده از تله‌کابین به کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) رفته بودند و هنگام بازگشت مسیر را گم کردند که با تلاش تیم تخصصی امداد و نجات و در صحت و سلامتی نجات یافتند.

کد خبر 750305

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم