Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:17:19 GMT

آرون پاول به فیلم «افسار گسیخته» می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۱۵۷

آرون پاول به فیلم «افسار گسیخته» می‌رسد؟

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، در حالی که گفته می‌شد ادامه سریال «افسار گسیخته» به صورت فیلم سینمایی خواهد بود، آورن پاول در جدیدترین مصاحبه‌اش در جشنواره فیلم‌های سینمایی سان والی حضور خود در این فیلم را تایید نکرد.

پاول در این باره گفت: شایعات بامزه هستند؛ یک بار شایعه‌ای درباره حضورم در فیلم جنگ ستارگان برای نقش هان سولو شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اعلام کرد: هم اکنون نیز چیزی راجع به فیلم سینمایی افسار گسیخته به گوشم نخورده است؛ اما اگر قرار باشد ساخته شود و همه دور هم جمع شویم، دوست دارم جزوی از آن فیلم باشم.

با این حال به نظر نمی رسد تمام امید‌های مخاطبان برای بازگشت «جسی پینکمن» به این فیلم از بین برود.

بازیگر محبوب دیگری که شایعه حضورش در این فیلم به گوش می رسد، برایان کرانستون است که در سریال، نقش والتر وایت را بازی می‌کرد. کرانستون در گذشته تأیید کرده بود که این فیلم قطعاً ساخته خواهد شد، اما چیزی درباره حضور و یا عدم حضورش در آن نگفت.

گفته می شود نام این فیلم سینمایی «گرین برایر» خواهد بود و فیلمبرداری آن در منطقه البوکرکی مکزیک از ماه نوامبر (آبان) آغاز می‌شود و تا اواسط ماه فوریه (بهمن ۹۸) ادامه خواهد داشت.

داستان این فیلم سینمایی نیز ادامه فرار جسی پینکمن به کمک والتر وایت از دست کسانی است که او را زندانی کرده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت

با دستور رئیس سازمان سینمایی کشور، کلیه آثار سینمایی خارجی که در پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شوند، باید تائیدیه سازمان سینمایی را جهت نمایش از این سکوها اخذ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان سینمایی، محمد خزاعی در این نامه خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، با اشاره به حضور پررنگ آثار سینمایی خارجی شامل آثار مستند، کوتاه، انیمیشن و آثار بلند سینمایی در سکوهای نمایش فیلم کشور آورده است: با استناد به ابلاغیه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ایجاد ساز و کار راه‌اندازی بخش نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر سکوهای نمایش فیلم، از این پس عرضه این آثار منوط به اخذ تاییدیه نمایش از سازمان سینمایی است.

در این نامه بر تهیه سازوکارهای لازم جهت تشکیل و اداره این مجموعه نظارتی و نیز تدوین دستورالعمل نحوه نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌ها و آثار سمعی و بصری متقاضی نشر بر سکوهای نمایش فیلم تاکید شده است.

خزاعی در این نامه همچنین تدوین ضوابط ناظر بر فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر بسترهای نمایش فیلم و نیز برگزاری جلسات مختلف با بخش‌های مربوطه را خواستار شده است.

با توجه به اهمیت نظارت بر آثار سینمایی خارجی و پایش محتوایی این آثار صدور این ابلاغیه فصل تازه‌ای در تخصصی شدن و تمرکز بیشتر بر ماهیت آثار خارجی ارزیابی می‌شود.

کد خبر 749813

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است