Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@05:13:25 GMT

خانه ای در بلاروس ترسناک ترین خانه دنیا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۶۲۷

خانه ای در بلاروس ترسناک ترین خانه دنیا

در شهر راتومکا در ۵ کیلومتری مینسک، خانه‌ای وجود دارد که آنقدر ترسناک است که مردم سعی می‌کنند به هرقیمتی ازآن اجتناب کنند، به خصوص در شب. این خانه با دست‌های اسکلتی که از حصارهای سنگی آن بیرون آمده اند، شیاطینی که سقف را آراسته اند و ده‌ها جمجمه سیاه که یک سازه گنبدی را پوشانده اند، ترسناک‌ترین خانه بلاروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترسناک ترین خانه

عکس‌های این خانه اخیرا به صورت ویروسی در بلاروس منتشر شده و بسیاری از مردم مالک آن را برای این طراحی جسورانه تحسین می‌کنند.

بلاروس

بااین حال تنها دلیلی که خانه را مشهور می‌کند در درجه اول مردمی هستند که از شبح وار بودن آن شکایت کرده بودند. حتی برخی به مسئولان شهر شکایت کردند که شیاطین و جمجمه‌ها بچه‌ها و حتی بزرگتر‌ها را بعد از تاریکی می‌ترسانند، اما آن‌ها هنوز در این باره هیچ اقدامی نکردند. همسایگان می‌گویند که صاحب خانه یک فرد معمولی است و ساخت خانه را حدود ۱۰ سال پیش آغاز کرده، اما سپس به مدت هشت سال رفته و دوباره دو سال پیش بازگشته و کار ساخت را از سر گرفته است. اکنون خانه تقریبا تمام شده و مردم از این می‌ترسند که او یک عنصر ترسناک دیگر نیز به آن اضافه کند.

شیاطین و جمجمه

           

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد

منبع: خبرفوری

دیگر خبرها

  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم