Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@19:15:05 GMT

حضور قاضی نمونه مردمی در برنامه فرمول یک

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۰۴۸

حضور قاضی نمونه مردمی در برنامه فرمول یک

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- ویژه برنامه "فرمول یک" با هدف معرفی و انتخاب چهره مردمی سال ۹۷، شب گذشته با حضور "عموزاد خلیلی" قاضی جوان گلستانی که در صدور مجازات جایگزین حبس پیشتاز است، روی آنتن رفت. به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، یکی از افراد پیشگام در صدور حکم جایگزین حبس محمد رضا عموزاده خلیلی قاضی دادگاه کیفری گالیکش است که از سال ۹۵ تا کنون بیش از یک هزار رای برای مجرمان صادر کرده است که به جای زندان رفتن، مجرمان کاری انجام دهند که ثمره اش برای جامعه و افراد جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عموزاده خلیلی که این روز‌ها جز یازده چهره برتر برای انتخاب چهره مردمی سال ۹۷ است معتقد است زندان بیشتر از این که برای مجرم زندان باشد برای خانواده اش زندان است.

درمان رایگان، تعمیر کیف و کفش کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی، کاشت ونگهداری نهال، ایجاد آتش بر برای جلوگیری از آتش احتمالی به جنگل از جمله احکامی است که این قاضی جوان صادر کرده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاضی نمونه دادگستری گلستان علی ضیا برنامه فرمول یک عموزاد خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ طرح به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان ازجمله این طرح ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر