Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@18:37:58 GMT

امروز و فردا، بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۱۲۱

امروز و فردا، بارانی است

با حرکت آرام ابرها به سمت شرق، بارندگی ها نیمه شرقی کشور را نیز در بر می گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بارش پراکنده باران که از دیروز در غرب کشور آغاز شده، امروز کل کشور را در بر می گیرد و فردا، دوشنبه به نیمه شرقی کشور می رسد. هواشناسی پیش بینی کرده است که بارندگی ها موجب کاهش دید، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در نقاط مختلف کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 27 اسفند فعالیت این سامانه در قسمت‌های غربی و مرکز کشور پایان یافته و نیمه شرقی کشور درگیر بارش خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به آغاز بارش از بعدازظهر یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و تشدید بارش طی روز دوشنبه، از کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دما در روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر و سپس شمال شرق کشور خبر داد.  

به گفته این مسئول، تا قبل از ظهر یکشنبه کاهش موقتی دید و کیفیت هوا در استان‌های خوزستان، بوشهر، ایلام؛ بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در استان‌های کردستان، زنجان، چهارمحال و بختیاری؛ بارش شدید باران آبگرفتگی معابر عمومی، سیلاب،  وزش باد شدید موقتی، احتمال وقوع تگرگ و رعد وبرق در استان‌های شمال خوزستان، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، جنوب و غرب فارس، جنوب لرستان و بوشهر و بارش باران، وزش باد شدید موقتی، احتمال وقوع تگرگ و رعد وبرق در استان‌های ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان، غرب اصفهان، غرب کرمان، غرب هرمزگان و غرب یزد رخ می‌دهد.

وظیفه خاطرنشان کرد: بعدازظهر یکشنبه در شرق کرمان، غرب سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا خواهیم داشت.  

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده در استان های اردبیل، برخی نقاط آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف، مه آلودگی  و کاهش دید؛ در نیمه جنوبی استان کرمان، شمال هرمزگان، سمنان، کرمانشاه و ایلام بارش شدید باران آبگرفتگی معابر عمومی، سیلاب، وزش باد شدید موقتی، احتمال وقوع تگرگ و رعد وبرق؛ در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی بارش باران و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های خراسان جنوبی، شرق اصفهان، شرق یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی بارش باران، وزش باد شدید موقتی، احتمال وقوع تگرگ و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

وظیفه در خصوص وضعیت هوا در روز دوشنبه گفت: در این روز در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید؛ در گلستان و غرب مازندران بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر عمومی، رخداد سیلاب و وزش باد شدید موقتی؛ در خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران، وزش باد شدید موقتی، احتمال وقوع تگرگ و رعد وبرق انتظار می‌رود.   

مدیریت پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، در این راستا به سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه نمود: جهت جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را به عمل آورند و مسافران با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در رشت

دریافت 68 MB

کد خبر 6100718

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در رشت
  • روز‌های بارانی و لطیف گیلان
  • رگبارهای بهاری در نوار و نیمه‌ شمالی کشور | بیشترین بارش‌ها در این استان ها + ویدئو
  • پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و کاهش دما برای امروز و فردا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • فعالیت سامانه بارشی با وزش تندبادهای موقتی
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟