Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:25:08 GMT

ملایر بر سکوی قهرمانی ووشوی کشور ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۱۸۸

ملایر بر سکوی قهرمانی ووشوی کشور ایستاد

همدان- ایرنا- سرپرست تیم ووشوی ملایر گفت: ووشوکاران ملایری در فینال مسابقات لیگ دسته یک ووشوی باشگاه های کشور «جام ستارگان»، موفق شد با نتیجه 9 بر پنج از سد اصفهان بگذرد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

حمید زنداسرار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با پیروزی تیم ووشوی ملایر در مسابقات لیگ دسته یک ووشوی باشگاه های کشور «جام ستارگان» با اقتدار به سوپر لیگ و جام ستارگان برتر کشور صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این تیم در دیدار نخست خود در مرحله نهایی مقابل تیم پرقدرت شینگ یی چوان شهید چمران از استان خوزستان قرار گرفت که پس از ثبت رکورد عالی در سبک های تالو و ساندا، توانست با نتیجه پنج بر صفر در تالو و تنها یک باخت در ساندا به فینال این مسابقات راه پیدا کند.
سرپرست تیم ووشو ملایر ادامه داد: تیم ووشو ملایر با تصمیم های گرفته شده توسط کادر فنی و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و حفظ توان بازیکنان خود در 2 وزن انصراف داد تا در نهایت با نتیجه 11 بر سه پیروز میدان باشد و خود را در لیگ برتر سال آینده ببیند.
زنداسرار بیان کرد: آن سوی میدان نیز رقابت حساس و دیدنی تیم ووشو تهران و اصفهان در جریان بود که با پیروزی تیم اصفهان به پایان رسید و رقیب تیم ووشو ملایر در فینال این مسابقات شد.
وی ادامه داد: در فینال مسابقات جام برتر ستارگان کشور 2 تیم ووشوی ملایر از استان همدان و تیم ووشوی استان اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که با درخشش خیره کننده ووشوکاران ملایری و تدبیر خوب کادر فنی، تیم ملایر در حالیکه در سبک تالو با نتیجه چهار بر یک باز مانده بود، در سبک ساندا توانست قدرت و توان خود را به رخ تیم های لیگ برتری کشور بکشد و پیروز میدان باشد.
سرپرست تیم ووشو ملایر گفت: در پایان تیم ووشو ملایر موفق شد با نتیجه باور نکردنی هشت بر یک در سبک ساندا تیم قدرتمند اصفهان را در جدالی سخت و نفس گیر شکست دهد و در مجموع با کسب امتیاز بالای 9 بر پنج پیروز میدان شود.
زنداسرار ادامه داد: تیم ووشو ملایر با کسب این پیروزی شیرین مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویخت و با اقتدار جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر برد و افتخاری دیگر را در ورزش این شهرستان و استان به ارمغان آورد.
به گزارش ایرنا، تیم ووشو ملایر پس از 10 هفته تلاش بی وقفه ووشوکاران و کادر فنی خود به سرپرستی «حمید زند اسرار» و سر مربیگری «محمد شاهسوند» و با حمایت های ویژه «مهدی رضایی» رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و همچنین روسای هیات های ووشو استان و شهرستان در مسابقات لیگ دسته یک ووشو باشگاه های کشور خوش درخشید.
در این رقابت ها تیم ووشو شهرستان ملایر مقام نخست و تیم هیات ووشو اصفهان مقام دوم را کسب کردند و تهران و شینگ یی چوان شهر چمران به ترتیب بر سکوهای سوم و چهارم ایستادند.
در فصل جاری لیگ دسته اول ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان 10 تیم در 2 گروه به مصاف هم رفتند.
در گروه نخست تیم های اصفهان، قزوین، ملایر، مدرسه ووشو نشتارود و شهرداری قروه و در گروه دوم، هیات تهران، شینگ یی چوان، هیات قم، باشگاه آرین فومن و هیات سیستان و بلوچستان با هم رقابت کردند.
7528/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات ووشو ليگ دسته يك تيم ووشو ملاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور

دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول گلبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۷ تیم در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد که پس از برگزاری ۴۲ بازی در مجموع رفت و‌برگشت تیم اندیشه زرین اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

مناطق نفت خیز جنوب با کسب ۲۷ امتیاز نایب قهرمان شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

عنوان بهترین خط حمله با ۱۴۹ گل زده و همچنین عنوان بهترین خط دفاع با ۷۰ گل خورده به تیم اندیشه زرین اردبیل اختصاص یافت.

مصطفی صادقی از تیم درنا مازندران با ۸۴ گل به عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های اندیشه زرین اردبیل و مناطق نفت خیز جنوب جواز حضور در لیگ برتر گلبال را بدست آوردند.

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول گلبال باشگاه های، کشور با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و‌کم بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان