Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@02:23:29 GMT

استقلالی‌ها قربانی عطش ستاره پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۶۴۸

استقلالی‌ها قربانی عطش ستاره پرسپولیس!

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در آخرین دیدار خود در سال1397 توانست سپیدرود را با حساب 3 بر1 شکست داده و با صدرنشینی به استقبال دربی پایتخت برود.

 

مهدی ترابی، ستاره این فصل سرخ‌پوشان تهرانی که هفته‌به‌هفته در زمین درخشان‌تر ظاهر می‌شود، در بازی دیروز پاس گل سوم را به  نعمتی داد و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پای هافبک سرخ‌پوشان هنوز به گل‌زنی باز نشده است اما ظاهراً او عطش زیادی برای گل زدن دارد.

 



قرمزهای پایتخت در تاریخ 10 فروردین ماه 1398 در مقابل استقلال قرار می‌گیرد. ترابی که پیش از این با پیراهن تیم‌های قبلی خود به آبی‌پوشان گل زده است این بار با پیراهن پرسپولیس برای استقلالی‌ها کر ی خواند و گفت: گلم را گذاشتم برای دربی!

110

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی بازیکن ورزشی پرسپولیس استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس