Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال رم می‌گوید حق تیمش بود که در هفته بیست‌و‌هشتم سری A متحمل شکست شود. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رم شب گذشته (یکشنبه) در بیست‌و‌هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا مقابل میزبانش اسپال با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست شد تا برای اولین بار از سال 66-1965 در هر دو بازی رفت و برگشت یک فصل از سری A‌ به این تیم باخته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم با قبول این شکست 47 امتیازی ماند و فرصت هم امتیاز شدن با اینتر رده چهارمی - تیمی که در حال حاضر آخرین سهمیه ایتالیا را در لیگ قهرمانان فصل آینده دارد - از دست داد.

کلودیو رانیری پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما مقابل یک تیم بازی کردیم در حالی که خودمان یک تیم نبودیم. تلاش بدون نظم و سازمان کافی نیست. ما عملاً در تمام دوئل‌ها بازنده بودیم به خصوص در نبردهای روی زمین و شما می‌توانستید یأس را در چهره‌شان ببینید. اسپال هم در این شرایط تلاش کرد بازی را متوقف و وقت بازی را در نیمه دوم تلف کند که البته برای من با توجه به شرایط بازی کاملاً قابل درک بود. برخی بازیکنان هستند که بازی‌شان چنین ویژگی‌هایی ندارد. برخی دیگر از بازیکنان ما هم مشکل کمبود اعتماد به نفس دارند. در هر حال در این بازی بین دو تیم، اسپال قطعاً انگیزه بیشتری داشت.

فوتبال جهان|شکست ناباورانه رم در خانه اسپال

رانیری افزود: ما باید باانگیزه‌تر باشیم، بیشتر شبیه یک تیم بازی کنیم و علاوه بر آن تاکتیک‌های‌مان را هم ارتقا دهیم چون در حال حاضر فقط داریم بی‌جهت می‌دویم و خودمان را خسته می‌کنیم. من از روز اول به بازیکنانم گفتم که همه آنها باید خودشان را ثابت کنند. اگر رم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد که هیچ، اما اگر نگیرد قطعاً تیم تغییر چهره خواهد داد. امروز ما به تیمی باختیم که از ما باانگیزه‌تر و مصمم‌تر بود و حقوق بازیکنانش هم از بازیکنان ما بسیار کمتر بود. من نمی‌دانم که رم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد یا نه اما اگر باشگاه به سبب نگرفتن سهمیه لیگ قهرمانان متحمل ضرر شود، قطعاً چیزهایی در این باشگاه باید تغییر کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم