Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران - منطقه ساری گفت که با وجود شروع نشدن رسمی تعطیلات نوروزی ، میزان مصرف بنزین در این استان روزانه یک و نیم میلیون لیتر افزایش یافته است .

سبحان رجب پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حالی که تا پیش از این و در روزهای عادی میزان مصرف بنزین در جایگاههای سوخت استان سه و نیم میلیون لیتر بود ، اکنون این رقم به پنج میلیون لیتر رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزایش مصرف بنزین را ناشی از حضور زودهنگام مسافران نوروزی به مازندران دانست و گفت : از آنجا که امسال پیش بینی افزایش زیاد مسافر نوروزی را در استان داشتیم ، تمامی تمهیدات برای ذخیره سازی سوخت مورد نیاز جایگاههای استان انجام شده و مخازن این شرکت مملو از سوخت است .
رجب پور افزود : همچنین با توجه به حضور زیاد مسافران نوروزی در مازندران ، موجودی مخازن جایگاههای سوخت به صورت روزانه کنترل می شود تا از این حیث مسافران با کمبودی مواجه نباشند .
وی افزود : علاوه بر اکیپ های هشت ناحیه شرکت نفت مازندران برای کنترل کمی و کیفی جایگاههای سوخت استان ، 2 اکیپ ویژه استان شامل کارشناس کنترل کیفیت ، کارشناسان فنی و مهندسی ، حراست و روابط عمومی از شرق تا غرب استان جایگاهها را کنترل می کنند.
او ادامه داد : جایگاههای سوخت در جاده های پرتردد مازندران به صورت ویژه تر مورد بازدید قرار می گیرند تا مسافران نوروزی برای تامین سوخت خودرویشان با مشکلی مواجه نباشند .
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت : با اقدامات انجام شده در 214 جایگاه سوخت بنزین و 86 جایگاه سوخت سی ان جی مازندران ، مسافران نوروزی مشکلی مواجه نخواهند شد .
2096/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شركت نفت مصرف سوخت مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد