Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:28:33 GMT

بوشهر| ساخت آب‌شیرین‌کن در شهرهای دشتستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۸۴۳

بوشهر| ساخت آب‌شیرین‌کن در شهرهای دشتستان آغاز شد

با حضور وزیر نیرو، عملیات اجرایی آب‌شیرین‌کن، وحدتیه، آب‌پخش و سعدآباد دشتستان به ظرفیت ۸۵۰۰ متر مکعب در روز آغاز شد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با آغاز سفر رئیس جمهور به عسلویه و کنگان صبح امروز  عملیات اجرایی آب‌شیرین‌کن، در شهرهای دشتستان با حضور وزیر نیرو، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آب‌شیرین‌کن در دشتستان با بیان اینکه منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد اظهار داشت: در این راستا و برای تامین آب مورد نیاز استان طرح‌های شیرین سازی آب دریا در دستور کار قرار گرفته است.

عبدالحمید حمزه‌پور از آغاز  طرح  آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان خبر داد و بیان کرد: این پروژه با همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری  192 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه دو شهر دالکی و وحدتیه و 24 روستا با جمعیت 35 هزار نفر تحت پوشش قرار می‌دهد خاطر نشان کرد: مدت زمان ساخت طرح  آب‌شیرین‌کن وحدتیه دشتستان یک سال است.

حمزه‌پور افزود: 50 درصد از ظرفیت این آب‌شیرین کن در نیمه نخست سال آینده و بقیه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

رئیس‌جمهور وارد عسلویه شد + برنامه‌ها‌واعظی: در نقل و انتقال اعتبارات بین بانک‌های خارجی ‌مشکل داریم/مایحتاج نوروزی مردم با قیمت مناسب تامین شد300 میلیارد تومان در ساخت آب شیرین‌کن‌ها در استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ساخت آب‌شیرین‌کن آب‌پخش و سعدآباد در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با ظرفیت روزانه تولید 8500 متر مکعب آب از سوی بخش خصوصی  24 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مصطفی میلانی، دبیر ستاد فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای این استان در زمینه مواد و ساخت، گفت: تجاری‌سازی، تأمین مالی، ارتباط سازی بین شرکت‌ها با ارگان‌های دولتی و اطلاع رسانی دستاوردهای فناوری از جمله اقدامات ستاد در جهت توسعه فناوری‌های حوزه مواد و ساخت است.

دبیر ستاد فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به برگزاری نشست‌های نخبگانی و استفاده از ظرفیت‌ها و پیشنهادهای فعالان این حوزه اشاره کرد و گفت: ستاد مواد آمادگی دارد تا با برگزاری جلسات و رویدادهای تخصصی، در راستای رفع مشکلات شرکت‌های فناور و دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گام بردارد.

تاکید بر اهمیت شیرین‌سازی آب و توسعه سرامیک‌های پیشرفته

 میلانی، شیرین سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی، توسعه سرامیک‌های پیشرفته، تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی و جلوگیری از خام‌فروشی را از جمله اولویت‌های ستاد برشمرد.

وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، فناوری‌های شیرین‌سازی آب از اهمیت بالایی برخوردار هستند و ستاد مواد آماده است تا از طرح‌های فناورانه در این زمینه حمایت کند.

دبیر ستاد فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در پایان افزود: این ستاد برای تسهیل فرآیند تأمین مالی، ضمانت قراردادها و پذیرش ریسک فناوری‌های نوین آمادگی دارد و خواستار همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک برای توسعه فناوری‌های مواد و ساخت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد