Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ باحضور زهرا شاکر مشاور مدیرکل وکارشناس مسئول امور زنان استان سمنان و زینب علیزاده کارشناس امور زنان استان، نشست علمی –تخصصی مسئولین امور زنان وجوانان شرق استان (شهر‌های امیر آباد - دامغان- بسطام –بیارجمند– میامی وشاهرود) درمحل اتاق کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شاهرود تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گردهمایی هادی عامریان معاون آموزش متوسطه و غلامرضا جلالی مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، ضمن خیر مقدم وبیان فضائل ماه پر برکت رجب، به نقش موثرومنزلت زن دراسلام، خانواده واجتماع وهمچنین اجرای برنامه‌های موثر ودر دست اقدام مسئول امور بانوان وجوانان مدیریت شاهرود وابراز خرسندی از تاثیرگذاری مثبت وبسیار مطلوب طرح ها، خط مشی‌ها و برنامه‌های این حوزه، در سطح کلان آموزشگاه‌ها ومدیریت پرداختند.
عصمت السادات سیف مشاور مدیر ومسئول امور بانوان وجوانان مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، به ارائه برنامه‌ها و طرح‌های متنوع، گسترده، هدفمند، فرحبخش و ابتکاری این حوزه در سطح آموزشگاه‌ها ومدیریت پرداخت.
در ادامه سرکار خانم زهرا شاکر مشاور مدیرکل وکارشناس مسئول امورزنان استان، ضمن تشکر از اقدامات وفعالیت‌های کارشناسان امور بانوان شرق استان، به تبیین و تشریح چندین شیوه نامه و دستورالعمل جدید ابلاغ شده از وزارت متبوع جهت اجرا در فصل بهار، پیرامون برنامه‌های حوزه دختران وزنان پرداختند.
زهرا شاکر نقش کارشناسان و رابطان امور بانوان وجوانان را در افزایش آگاهی‌های حقوق شهروندی وکرامات انسانی _آموزش حقوق وتکالیف به دانش آموزان و همکاران _تقویت مهارت‌های گفتگو، مفاهمه، گفتمان وارتباط موثر نوجوانان_توسعه وسلامت دختران وزنان _تقویت خود باوری و عزتمندی دختران جوان _. اقناع طلبی عاطفی وهیجانی ایشان درخانواده وهمچنین تقویت مهارت نه گفتن _تفکر خلاق وبسیاری اقدامات دیگر راستوده و تحسین نمود.
در این نشست کارشناسان و رابطان حوزه زنان شرق استان نیز برنامه‌ها وگزارش فعالیت‌های خود را ارائه دادند.
همچنین زهرا شاکر با اعطاء تقدیر نامه مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش از زحمات و فعالیت‌های بانوان ستادی شرق استان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۴ میلیون دلار برای مبارزه با مشکلات اقتصادی و اجرای پروژه‌های معیشتی به افغانستان کمک می‌کند.

براساس بیانیه بانک جهانی مبلغ ۷۰ میلیون دلار آن از طریق صندوق امانی افغانستان (ای.‌آرتی.‌اف) و انجمن انکشاف بین‌المللی (آی.‌دی.‌ای) برای اجرای پروژه‌های معیشتی در افغانستان هزینه خواهد شد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی تصریح کرد: انجمن توسعه بین‌المللی در ۱۸ ماه گذشته چارچوب مشخص و مؤثری را برای هزینه این مبلغ در بخش‌های اشتغال، به‌ویژه برای زنان و دختران در افغانستان تهیه کرده است.

به گفته ملیندا گود، با این کمک، آی.‌دی.‌ای می‌تواند به ارائه خدمات خود در بخش‌های مختلف برای مردم افغانستان در شش حوزه و ۲۶ ولایت ادامه دهد.

مسئول بخش افغانستان بانک جهانی همچنین اذعان داشت: این طرح با اعتبارات جدید، فعالیت‌های خود را در مناطق شهری و روستایی افزایش می‌دهد، فرصت‌های معیشتی بیشتری را برای زنان فراهم می‌کند و برای بازگشت‌کنندگان افغانستانی شرایط اشتغال و برخی خدمات دیگر را ارائه می دهد.

کد خبر 6093978 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک