Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:41:28 GMT

مراکش نمی خواهد رنار را از دست بدهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۱۶۰

مراکش نمی خواهد رنار را از دست بدهد

در حالی که خبرها حاکی از انجام توافقات هروه رنار سرمربی فرانسوی با تیم ملی ایران دارد اما هنوز اخباری نیز درباره اینکه این توافق انجام نمی شود وجود دارد.

به گزارش" ورزش سه" ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران با وجود آنکه فدراسیون فوتبال این بار سعی داشت روش متفاوتی را به کار بگیرد خیلی شبیه به دفعات قبلی پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث امروز حتی با وجود انتشار عکس ابراهیم شکوری با فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر که بیشتر یک سوء تفاهم یا ردگم کنی رسانه ای بود ، یک نفر و "هروه رنار" سرمربی 50 ساله و فرانسوی است که در جام جهانی با تیم ملی مراکش مقابل ایران بازی کرد.


حالا اما اخبار متفاوتی از رسانه های مختلف به گوش می رسد. در شرایطی که گفته می شد همین روزهای آخر اسفند نام رنار به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی می شود دیروز خبرهایی از اقدام جدی امارات و عربستان برای قرار داد با این مربی دارد. امروز اما سایت Bladi.net   در کشور مراکش با انتشار گزارشی نوشت که مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرده اند قرارداد این مربی فرانسوی تا سال 2020 پابرجا است. در گزارش این سایت آمده است:" در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره حضور هروه رنار در تیم ملی ایران شنیده شده است. آن ها بعد از پایان همکاری با کارلوس کی روش حالا به دنبال هروه رنار هستند.اما فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرده است که قرارداد این مربی فرانسوی تا سال 2020 پابرجا است.  هدف فعلی این فدراسیون این است که تیم ملی مراکش بتواند برای موفقیت در جام ملت های پیش رو در مصر آماده شود." موضوعی که کمی ماجرای حضور مربی فرانسوی را در تیم ملی ایران با هاله ای از ابهام مواجه می کند.


البته که فدراسیون فوتبال کماکان بدون هیچ اظهار نظر با در سکوت پیگیری کردن مذاکرات سعی داشتند از رسانه ای شدن و مسایلی چون بازارگرمی و...جلوگیری کنند اما شاید حالا این سایت های خارج از ایران هستند که با دستیابی به اخبار ماجرای مذاکره ایران با مربی مدنظرش را رسانه ای می کنند.


با این وصف و با توجه به اینکه فدراسیون هیچ تاریخ دقیقی را اعلام نکرده و تنها گفته است "بزودی" نام سرمربی تیم ملی را اعلام می کند، به نظر می رسد گمانه زنی ها در روزهای آینده حتی شدت بگیرد.

مراکش تیم ملی مراکش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مراکش تیم ملی مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

از این مجموعه در بازار فیلم هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

کد خبر 6090020

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید