Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:13:04 GMT

انتقال گرت بیل به یونایتد، دوباره در سرخط شایعات

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۲۲۵

انتقال گرت بیل به یونایتد، دوباره در سرخط شایعات

اوله گنار سولسشر در پاسخ به سوالی درباره احتمال پیوستن گرت بیل به منچستریونایتد، از پاسخ دادن طفره رفت تا بار دیگر بازار شایعات درباره جدایی گرت بیل از رئال و پیوستنش به یونایتد داغ شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه همه انتظار دارند سولسشر با نتایج درخشانی که در دوران کوتاه به دست گرفتن سکان هدایت یونایتد به عنوان سرمربی موقت بدست آورده، با شروع فصل تابستان به عنوان سرمربی دائم تیم منصوب شود، یکی دیگر از شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که درباره اقدامات باشگاه منچستریونایتد در تابستان پیش رو مطرح است انتقال گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید به این تیم انگلیسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرفی منچستریونایتد قصد دارد با اضافه کردن چندین بازیکن در پست‌های مختلف، برای فصل آینده تیمی منطبق با نظرات و خواسته‌های سولسشر بسازد و از طرف دیگر گرت بیل در رئال مادرید ناراضی است و از مدتها پیش شایعاتی درباره ابراز تمایل او به ترک رئال و بازگشت به انگلیس مطرح بوده است. بیل در سپتامبر 2013 باشگاه انگلیسی تاتنهام را ترک کرده و به رئال مادرید پیوسته بود.

 

 

اما اوله گنار سولسشر وقتی با سوالی درباره احتمال اضافه شدن گرت بیل به یونایتد مواجه شد سعی کرد از پاسخ دادن مستقیم به سوال طفره برود.

 

سولسشر به خبرنگار اسکای اسپرتز گفت:" من راستش نمی‌توانم درباره گرت بیل یا هر اسم دیگری نظر بدهم چون آنها در حال حاضر در مالکیت باشگاه‌های دیگر هستند".

 

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ولی ما باید به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت باشیم و در این هیچ شکی نیست. بازیکنانی که بتوانند به عنوان یک تیم باعث ارتقای ما بشوند. وقتی باشگاهی می‌خواهد بازیکن جذب کند باید عوامل بسیار زیادی را در نظر بگیرد. این کار اصلا ساده نیست. شما رسانه‌ها یا هواداران فوتبال به کوتاه‌مدت فکر می‌کنید ولی ما مجبوریم تفکر بلندمدت داشته باشیم و این است که کارمان را سخت می‌کند".

 

رئال مادرید منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) «گوسفند مارکوپولو»؛ گوسفند وحشی افغانستانی که آمریکایی‌ها برای کشتنش ۴۰ هزار دلار خرج می‌کنند! (تصاویر) «موش دو پای بلوچستان»؛ کوچکترین کانگورو جهان که هرگز آب نمی‌خورد! (تصاویر) سگ افغان؛ لجبازترین، احمق‌ترین و زیباترین سگ دنیا! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • زمان انتقال امباپه به رئال لو رفت
  • توافق شخصی چلسی با مسینیو
  • جانشین کروس از بایرلورکوزن می‌آید؛ انتقال فلوریان ویرتس به رئال مادرید در تابستان 2025
  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود