Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:02:05 GMT

هوای سالم و مترو ؛ دو عیدی شهردار به تهرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۲۴۳

هوای سالم و مترو ؛ دو عیدی شهردار به تهرانی‌ها

شهردار تهران از افتتاح بخشی از خط 6 مترو در دو هفته‌ پایانی فروردین ماه خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه  سالی که نکوست از بهارش پیداست، گفت‌: از اواخر سال 97 اوضاع هوای تهران بسیار بهتر شده است و شاهد کاهش آلودگی هوا در تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند  که نزولات جوی نیز نقش موثری داشتند، اما اقدامات شهرداری نیز موثر واقع شده است.

وی در مورد عیدی شهرداری تهران به مردم این شهر ، گفت‌: امیدوارم در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده بتوانیم خط 6 مترو را افتتاح کنیم.

شهردار تهران افزود: تا روز دوشنبه که جلسه هیات دولت است در مورد عیدی مردم تهران صبر کنید تا بتوانیم خبرهای بهتری را بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تعدادی از پرونده‌های برج باغ که به تصویب رسید متعلق به شرکت های تعاونی مسکن کارکنان شهرداری بود، خاطر نشان کرد: این پرونده‌ها متعلق به تعاونی کارکنان شهرداری بود که یک شرکت  حقوقی مستقل هستند.

حناچی در پایان با اشاره به اینکه قطاری با سرعتی 200 کیلومتر در حال حرکت بوده است و حالا ترمز آن کشیده شده است و قطعا 1000 متر خط ترمز این توقف است، در این باره گفت‌:  کمک کنید تا بتوانیم برای حفظ باغات تهران موثر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلودگی هوا شهرداري تهران مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی