Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز، 26 اسفندماه در دیدار با فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: شهدا با اهدای خون خود بزرگترین درس ایثار و فداکاری را به ما دادند و امروز در سنگر این شهدا فرزندان آنان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان در میدان نبرد حق علیه باطل پیروزمندانه جنگیدند و پیروز میدان شدند، افزود: امروز فرزندان شهدا نیز با خدمت در دستگاه‌های اجرایی ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خطاب به فرزندان شاهد شاغل در ادارات عنوان کرد: فرزندان شهدا باید راه و رسم پدران و مادران خود را ادامه دهند چرا که فرزندان شهدا امانت‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت اهل خیر و نیکوکاری بوده‌اند و امروز خانواده‌هایشان راه آن‌ها را ادامه می‌دهند، اعلام کرد: وقتی در میان خانواده شهدا قرار می‌گیریم، می‌آموزیم که باید بیش از خودمان به فکر جامعه و مردم باشیم.
نجفی با بیان اینکه شهدا به وظیفه خود عمل کرده و جان خود را در راه خدا دادند، یادآور می شود: خداوند نیز به شهدا عزت، نورانیت و بهشت داده است لذا اگر انسان به تکلیفش عمل کند، خدا نیز به او کمک می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی خانواده شهدا و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

دریافت 35 MB کد خبر 6087429

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است