Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@23:22:28 GMT

تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۷۹۳

تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان شد

تیشه گران با کسب 25 رای برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد.

انتخابات فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان امروز (یکشنبه، 26 اسفند) با حضور 4 کاندیدا به ریاست محمدرضا داورزنی در هتل المپیک ورزشگاه آزادی برگزار شد. مهران تیشه گران به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و شروین اسبقیان نیز در این مجمع حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ۸ کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون ناشنوایان ثبت نام کرده بودند که عارف سعیدی (فیزیوتراپیست) به دلیل نداشتن سوابق کافی مدیریتی، صلاحیتش تأیید نشد. رمضانعلی دولو (سرپرست پیشین فدراسیون هندبال)، افشین داوری (سرپرست فدراسیون والیبال) و سعید کاظمی (پزشک) از شرکت در انتخابات انثراف دادند.

تعداد زیادی از ورزشکاران ناشنوا مقابل درب هتل المپیک تجمع کرده بودند و با در دست داشتن دست نوشته هایی حمایت خود را از علیمرادی اعلام و مخالف حضور تیشه گران بودند.

کاظم نظم‌ده (رئیس سابق این فدراسیون) نیز از قبل از آغاز اتنتخابات نیز انصراف خود را اعلام کرد.

در نهایت، کرم‌الله علیمرادی (رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان)، مهران تیشه‌گران (دبیر فدراسیون ناشنوایان) و مسعود فراهانی طجر به رقابت پرداختند که تیشه گران با کسب 25 رای از مجموع 42 رای برای 4 سال به عنوان رئیس انتخاب شد.

در این انتخابات فراهانی هیچ رایی کسب نکرد و علیمرادی دیگر نامزد این انتخابات 17 رای کسب کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند