Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با بیان اینکه آب آشامیدنی مناطق ساحلی کشور از طریق شیرین‌سازی آب دریا تامین می‌شود گفت: در راستای اجرای طرح‌های تامین آب آشامیدنی و پروژه صنعت برق ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به استان بوشهر اختصاص یافته است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، رضا اردکانیان صبح  امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های وزارت نیرو در استان بوشهر از اجرای شش پروژه  در صنعت برق و آب استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: امروز همزمان با آغاز سفر رئیس جمهور به استان بوشهر 3 پروژ در عرصه  صنعت برق با اعتبار 90 میلیارد تومان و سه پروژه آب‌شیرین‌کن آب با اعتبار 175 میلیارد تومان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن 50 درصد فاز نخست آن در تابستان آینده آماده بهره برداری می‌شود خاطر نشان کرد: به ظرفیت روزانه 50 هزار مترمکعب پروژه آب‌شیرین‌کن دیگر نیز تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وزیر نیرو با بیان اینکه 45 درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش پروژه‌های آب‌شیرین‌کن قرار می‌گیرند گفت: اجرای طرح آب‌شیرین‌کن‌ها با همکاری بخش خصوصی قدم بزرگی برای رفع مشکل کم‌آبی استان بوشهر است.

اردکانیان از تامین آب آشامیدنی جمعیت نوار ساحلی جنوب کشور با شیرین سازی آب دریا خبر داد و بیان کرد: وزارت نیرو در نوار ساحلیجنوب کشور نیازهای آب آشامیدنی را از طریق شیرین کردن آب دریا تامین می‌کند.

بوشهر| ساخت آب‌شیرین‌کن در شهرهای دشتستان آغاز شدرئیس‌جمهور وارد عسلویه شد + برنامه‌ها300 میلیارد تومان در ساخت آب شیرین‌کن‌ها در استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

وزیر نیرو با بیان اینکه طرح‌های مهمی در سدسازی، شبکه ابیاری، اب و فاضلاب در استان بوشهر اجرایی شده است گفت: در راستای اجرای طرح‌های تامین آب آشامیدنی و پروژه صنعت برق 4 هزار و 200 میلیارد تومان به استان بوشهر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت