Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - شهردار اهواز گفت: یکی از حقوق شهروندان اهوازی دریافت حق آلایندگی از سوی شرکت های آلاینده است به همین منظور درحال رایزنی با شرکت نفت هستیم تا از محل پرداخت قسطی حق آلایندگی، متروی اهواز تکمیل شود.

به گزارش ایرنا منصور کتانباف روز یکشنبه در آیین آغاز پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز بیان کرد: براساس مطالعات انجام شده در چشم انداز شهر اهواز باید تعداد تقاطع های غیر همسطح ساخته شود؛ در دوره های پیش شاهد ساخت چند تقاطع بودیم در دوره فلی شهرداری نیز بخشی از آنها به بهره برداری رسیده و ساخت برخی دیگر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پروژه زیرگذر پردیس در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد افزود: یکی از مشکلات در ساخت این زیرگذر وجود تعداد بالای تاسیسات زیر زمینی است که دستگاه های متولی نیز اطلاع دقیقی از آنها ندارند.
کتانباف ادامه داد: به طور نمونه طبق استعلام گرفته شده از شرکت گاز یک خط لوله در این نقطه وجود دارد اما با بررسی صورت گرفته تاکنون سه خط لوله گاز یافت شده است.
شهردار اهواز ساخت این زیرگذر را محرکی برای توسعه منطقه دانست و گفت: از دیگر مزایای این پروژه تسهیل در رفت و آمد شهروندان است.
وی ادامه داد: سه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه، میدان جمهوری اسلامی و 18 متری کیان آباد نیز باید ساخته شود که در این باره با قرارگاه خاتم الانبیا وارد مذاکره شده ایم.
کتانباف افزود: براساس بودجه مصوب شورای شهر اهواز 6هزار میلیارد ریال از درآمدهای شهرداری باید در حوزه عمران هزینه شود.
پروژه زیرگذر پردیس به سپنتا در اهواز دارای 480 متر طول و 24 متر عرض در 2 باند رفت و برگشت ساخته خواهد شد.
9887/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مترو شهرداري اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود