Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:49:36 GMT

شکست تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۱۵۹

شکست تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران (زیر ۲۱ سال) در مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی آسیا نتیجه را به تایلند واگذار کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ب زیر ۲۱ سال کشورمان (رسول یمرلی، سینا شوکتی) از ساعت ۴:۳۰ صبح امروز در مرحله اول حذفی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم قدرتمند تایلند الف رفت که در یک بازی نزدیک دو بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران تنها در ست اول با امتیاز ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای ۲۳ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ بازی را واگذار کرد.

به دلیل اینکه تیم‌های اول تا هشتم حاضر در گروه برنده‌ها از چهار فدراسیون هستند و مسابقات جهانی باید از ۵ کشور انتخاب شود، به همین دلیل ساحلی بازان زیر ۲۱ سال ایران در گروه بازنده‌ها در صورت شکست حریفان سهمیه بازی‌های زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد.

شاگردان رامسری در گروه بازنده‌ها در صورت غلبه بر حریفان مستقیماً به جدول اصلی مسابقات صعود خواهند کرد.

ساحلی بازان ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در اولین دیدار جدول بازنده‌ها برای کسب سهمیه جهانی با تیم عمان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والیبال ساحلی والیبال ساحلی قهرمانی آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد