Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دروازه تیم فوتبال تراکتورسازی در نیم فصل دوم تنها یک بار باز شده است تا این تیم با یک گل خورده بهترین خط دفاعی را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد.

خط دفاعی تراکتورسازان اولین و آخرین بار در دیداری خارج از خانه مقابل نساجی تسلیم شد تا این تنها گل خورده آنها در این نیم فصل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در هفته هفدهم انجام شد و دروازه تراکتورسازی در دقیقه ۷۳ این بازی باز شد.

سرخ پوشان تبریز در هفته‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم دروازه خود را حفظ کردند تا ۵ کلین شیت پی در پی داشته باشند. از آخرین گلی که سرخ پوشان تبریز دریافت کردند ۴۸۷ دقیقه می‌گذرد تا رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن در نیم فصل دوم در اختیار این تیم باشد.

محسن فروزان در تمام شش بازی سرخ پوشان وظیفه مراقبت از دروازه این تیم را بر عهده داشته تا سهم عمده‌ای در این موفقیت داشته باشد.

فروزان با ۷ بازی و ۶۳۰ دقیقه حضور در میدان و تنها یک گل خورده، بهترین عملکرد را در بین دروازه‌بان‌های لیگ برتر در نیم فصل دارد. فروزان تنها بازیکن تیم تراکتورسازی است که در تمام ۲۲ بازی این تیم به صورت کامل در زمین حضور داشته تا رکورد جالب ۱۹۸۰ دقیقه حضور در میدان را از خود به جای گذاشته باشد.

کد خبر 4569932 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز محسن فروزان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

ویدئو: 331921

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر