Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش باران در آزاد راه زنجان – قزوین و جاده ترانزیت زنجان، خرمدره و ابهر جریان دارد.
به گفته وی، بارش شدید برف همراه با مه و کولاک در جاده های سلطانیه - خدابنده، زنجان – بیجار، زنجان - طارم، ابهر – خدابنده، زنجان - تهم - چورزق و خدابنده - همدان جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تردد در این مسیرها به دلیل بارش برف و کولاک شدید، باران و مه با کندی جریان دارد و تا ساعتی دیگر این شرایط همه جاده های استان را فرا می گیرد.
به گفته محمدی، بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط اداره کل هواشناسی استان زنجان بارش برف و باران و وقوع کولاک در مناطق کوهستانی استان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری جریان خواهد داشت.
وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان احتیاط و صبوری بیشتری نسبت به روزهای عادی داشته باشند، فاصله طولی را رعایت و باسرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: نیروهای راهداری با 50 اکیپ در 30 گردنه کوهستانی و سخت گذر 24 ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.
محمدی ادامه داد: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
به گفته وی، هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف بارش برف و باران جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید