Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:51:59 GMT

بارندگي در بيشتر مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۸۰۱

بارندگي در بيشتر مناطق کشور

خبرگزاري آريا- کارشناس سازمان هواشناسي گفت: بيشتر مناطق کشور امروز بارندگي دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري صداوسيما، کارشناس سازمان هواشناسي گفت: با ورود سامانه بارشي فعال و بسيار گسترده به کشور امروز شاهد برف و باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شديد در بسياري از مناطق کشور هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدي افزود: در بيشتر مناطق نيمه غربي، البرز مرکزي، شمال غرب تا جنوب غرب، دامنه‌هاي زاگرس، بخش‌هاي جنوبي کشور، مرکز، سواحل شمالي و به تدريج در شرق کشور انتظار بارندگي داريم.
وي گفت: شدت بارش‌ها براي امروز در برخي نقاط استان‌هاي کردستان، کرمان، ايلام، لرستان و بخش‌هايي از خوزستان، چهار محال و بختياري و کهگيلويه و بوير احمد و بخش‌هايي از استان‌هاي جنوبي نيز در استان‌هايي مثل فارس، بوشهر خواهد بود و با تقويت آن در استان‌هاي هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبي و بخش‌هايي از خراسان رضوي و سمنان و خراسان شمالي شاهد بارش و آبگرفتگي معابر عمومي خواهيم بود.
احمدي با پيش بيني بارش برف در ارتفاعات البرز و زاگرس و اختلال در مسير‌هاي کوهستاني افزود: در استان‌هاي شمالي نيز شاهد بارش باران خواهيم بود و اين سامانه بارشي در اکثر نقاط کشور باقي خواهد بود، ولي شدت باران در استان‌هاي شمالي بيشتر است.
کارشناس سازمان هواشناسي با اشاره به وزش باد نسبتاً شديد در نوار شرقي و جنوب غربي گفت: کاهش دماي بين 8 تا 12 درجه دماي هوا در بخش‌هاي شمالي کشور از امروز تا چند روز آينده پيش بيني مي‌شود و آب‌هاي جنوبي خليج فارس نيز مواج خواهد بود.
به گفته احمدي، آسمان امروز پايتخت ابري همراه با بارندگي است و در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارندگي مناطق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: امروز در بیشتر ساعت‌ها در نیمه شرقی کشور، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش‌های سیلابی پیش‌بینی کرد و افزود: امروز هشدار نارنجی مربوط به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که سبب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود. فردا در کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد تداوم دارد که این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی در کشور ماندگار است.

وی از وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: وزش باد شدید در چند روز آینده در نیمه شرقی کشور تداوم دارد. امروز تنگه هرمز و دریای عمان و فردا شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران نیمه ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد همراه است. همچنین بیشینه دما امروز در پایتخت به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد و روند دمایی در تهران افزایشی است.

کد خبر 6088328 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند