Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:35:27 GMT

نمایشگاه بهاره در مهاباد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۹۰۰

نمایشگاه بهاره در مهاباد گشایش یافت

مهاباد - ایرنا - رییس اتاق اصناف مهاباد گفت: نمایشگاه بهاره ویژه ایام نوروز با عرضه انواع اقلام خوراکی و کالاهای مصرفی در قالب 60 غرفه و با 15 درصد تخفیف در این شهرستان گشایش یافت.

هاشم لاجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه شامل اقلام خوراکی، مواد غذایی، آجیل و شکلات، زیور آلات و پارچه، پوشاک، لوازم خانگی و وسایل کادویی و تزیینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این نمایشگاه هر روز از ساعت 15 تا 24 در سالن تعاون روستایی واقع در بلوار توحید برپاست و تا 17 فروردین سال آینده دایر خواهد بود.
رییس اتاق اصناف مهاباد اظهار داشت: دستگاه های مختلف نظارتی نیز در حین برگزاری این نمایشگاه بر نحوه قیمت گذاری و کیفیت کالاهای قابل عرضه در آن نظارت می کنند.
وی یادآور شد: شهروندان می توانند با مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ستاد خبری 124 یا 42449974-044 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است.
9903/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نمايشگاه بهاره مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

در این نمایشگاه همچنین شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی و ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 
این نمایشگاه از ۱۲الی ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت