Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد از آمادگی ۱۵۰ مسجد این شهر برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی کریم پور اظهار کرد: برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کشور به برکت انقلاب اسلامی ایران طی سال‌های گذشته با شکوه خاصی به انجام رسیده و اقشار مختلف مردم خصوصاً جوانان از این مراسم استقبال ویژه ای داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا امسال نیز برای ساماندهی موضوعات مرتبط با این فریضه دینی ستاد اعتکاف در قالب ستاد ساماندهی شئون مناسبت‌های دینی و با تقویت تشکل‌های مردمی فعال در عرصه اعتکاف تشکیل شد و اقدامات لازم به انجام رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد بیان کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی با حضور مبلغان و مبلغات، مشاوران اجتماعی و فرهنگی، طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» و مراسم دعا و مناجات از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای ایام مکان‌های برگزاری اعتکاف است.

کریم پور تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰ مسجد محوری مشهد برای ثبت نام علاقه مندان به حضور در سنت حسنه اعتکاف آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این مراسم معنوی به این مساجد مراجعه کنند.

شایان ذکر است مراسم معنوی اعتکاف امسال همزمان با ایام سال جدید و در روزهای ۲۹ اسفند سال ۹۷ تا ۲ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

منبع: مهر انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعتکاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران

پس از سالها انتظار، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور هزاران نفر از مردم قم ، در صحن جامع مهدوی استان مقدس مسجد جمکران آرام گرفتند.

دریافت 24 MB

دیگر خبرها

  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد