Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ در اروندکنار آبادان در جمع خبرنگاران ترافیک در مسیر‌های منتهی به مناطق عملیاتی و یادمان هشت سال دفاع مقدس را روان توصیف کرد و گفت: مسیر‌های یادمان‌ها به صورت شبانه روزی توسط پلیس پایش و کنترل ترافیکی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به استقبال خوبی که همه ساله از یادمان‌ها و زیارتگاه‌های شهدا در مناطق عملیاتی صورت می‌گیرد لذا برنامه ریزی دقیقی با هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور در همه جاده‌های منتهی به یادمان‌های سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: تاکنون مشکلی برای سفر کاروان‌های راهیان نور در جاده‌های سراسر کشور گزارش نشده است.

سردار اشتری گفت: برای تامین امنیت بهتر کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی از سایر ارگان‌ها نیز کمک گرفته شده است و مشکلی برای تامین امنیت مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نوروزی وجود ندارد.

سردار اشتری که صبح یکشنبه وارد استان خوزستان شده از مرزآبی اروند و روند خدمت رسانی به کاروان‌های راهیان نور بازدید کرد و با حضور در محل یادمان هشت شهید غواص علمیات والفجر ۸ به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

حضور در یادمان عملیات کربلای پنج دیگر برنامه سردار اشتری در سفر به استان خوزستان است.

یادمان شهدای والفجر ۸ در نزدیکی اروند کنار در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی آبادان واقع است.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد