Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:17:16 GMT

کتاب جدید مجید یراق‌بافان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۲۲۴۴

کتاب جدید مجید یراق‌بافان منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «رسانه و مدیریت فرهنگی جامعه» نوشته مجید یراق‌بافان به‌تازگی توسط نشر رصد علم منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مجید یراق‌بافان بیشتر به‌عنوان مجری برنامه‌های مذهبی تلویزیون شناخته می‌شود اما او تحصیل‌کرده رشته مدیریت فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین دارای دکترای جامعه‌شناسی فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب پیش رو در زمینه فعالیت‌های او در این حوزه نوشته و منتشر شده است.

یراق‌بافان در این کتاب، دست به گردآوری دیدگاه‌های حوزه‌های ارتباطات، مدیریت و جامعه‌شناسی کرده و محور اتصال این موضوعات هم مطالعه فرهنگی بوده است. اضلاع مثلت مذکور به عقیده یراق‌بافان پیوندی ناگسستنی دارند.

کتاب «رسانه و مدیریت فرهنگی جامعه» ۷ فصل دارد و نویسنده در آن، علاوه بر تبیین تفکیکی کلیات و نظریات علمی فرهنگ، رسانه و جامعه‌شناسی، به برخی از وجوه هم‌پوشانی و وفاق آن‌ها نیز پرداخته است. مؤلف همچنین نگاهی اجمالی به برخی مفاهیم فرهنگی اسناد مصوب بالادستی جمهوری اسلامی ایران و زوایای تطبیقی آن‌ها با مفاهیم علمی - دانشگاهی در رشته‌های عنوان شده، داشته است.

تمرکز بر سطوح کلان سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت اجرایی در کنار سطح خرد کنش‌گری مفاهیمی است که نویسنده کتاب پیش رو به آن‌ها پرداخته است. او در این راه دست به واکاوی و تبیین تأثیر مهم رسانه بر رابطه دیالکتیکی بین ساختار و عاملیت در قلمروی فرهنگ زده است.

این کتاب با ۲۱۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4570193 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجری تلویزیون اصحاب رسانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد