Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: شهرستان سردشت در شبانه روز گذشته با ثبت 18 میلی متر بارندگی، پربارش ترین شهر آذربایجان غربی بود.

اردلان محمدپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با فعالیت سامانه بارشی که روز گذشته وارد آذربایجان غربی شده بارش ها استان را فرا گرفته و در این مدت بیشترین بارش های آذربایجان غربی در سردشت با 18 میلی متر و پیرانشهر با 9 میلی متر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این سامانه بارشی تا روز دوشنبه به فعالیت خود در آذربایجان غربی ادامه می دهد و با خروج آن از روز سه شنبه دوباره امواج ضعیفی بارشی وارد استان می شود.
محمدپور افزود: در شبانه روز گذشته چالدران با دمای منفی سه درجه سانتی گراد سردترین شهر و پلدشت با دمای 17 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین منطقه استان بود.
رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه بین سه و 13 درجه سانتی گراد و دمای هوای مهاباد نیز بین پنج و 13 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود و میزان بارش ها در این 2 شهر به ترتیب 2.7 و 2.4 میلی متر گزارش شده است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و میانگین بارش های سالانه آن 450 میلی متر و در حدود 2 برابر میانگین بارندگی کشور است.
3020/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي بارش باران سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • بهاران پربارش فارس
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر