Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@14:51:00 GMT

شکایات مسافران پایتخت در ایام نوروز رسیدگی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۲۷۵۰

شکایات مسافران پایتخت در ایام نوروز رسیدگی می شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، شهرام علیمحمدی افزود: استان تهران با داشتن بیش از 2100 دفتر خدمات مسافرتی بیشترین اجرای تورهای نوروزی را دارد.
وی ادامه داد: با طرح های نظارتی که پیش از آغاز سفرهای نوروی صورت گرفت و انتظار می رود سال 98 با کاهش شکایات مسافران روبرو باشیم.
علیمحمدی تصریح کرد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان خبره معاونت گردشگری و نمایندگان بخش خصوصی انجام و تمام تلاش معاونت گردشگری استان این است تا با رعایت قوانین و استاندارهای تعریف شده خاطرات خوبی را برای گردشگران ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون گردشگری استان تهران افزود: برخورد قهری با دفاتر خدمات مسافرتی اولین و تنها اقدام کمیسیون رسیدگی به شکایات نیست تاکید کرد: تلاش کارشناسان این کمیسیون بر حل و فصل دعاوی بین مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی است چون تعلیق هر دفتر خدمات مسافرتی تعطیلی یک بنگاه اقتصادی کوچک با حدود 10 کارمند است.
وی خاطر نشان کرد: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری به نشانی خیابان کریم خان زند – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد در تمام ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است.
به گفته علیمحمدی همچنین سامانه 09629 و شماره تلفن 021-88934844 الی 5 آماده پاسخگویی به هموطنان است.
طرح خدمات سفر نوروزی از 25 اسفند تا 17 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز بخش خصوصی پایتخت گردشگری استان مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 صادق بوقی هنگام پرواز تهران به استانبول به درخواست مسافران، ترانه معروف رشتی «او او او» را خواند که باعث به وجد آمدن مسافران شد و مسافران با او همراهی کردند. این لحظات بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری