Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در آستانه سال نو 20 هزار سبد غذایی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این نهاد، مجید الهی راد در این رابطه اظهار داشت: تمامی این سبدهای غذایی تا قبل از آغاز سال نو با اولویت خانوارهای سالمندان و بیماران زمین‌گیر توزیع ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این سبدهای غذایی با مشارکت نیکوکاران و کمیته امداد در قالب اقلام ضروری شامل مواد پروتئینی، غلات، برنج، قند، روغن وچای پیش‌بینی‌شده است.
الهی راد همچنین از پرداخت سبد کالا به‌ عنوان عیدی به ‌تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان خبر داد و گفت: در هفته جاری این سبد کالا با قیمت متوسط 200 هزار تومان به خانوار‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت ‌شد.
وی افزود: سبد کالای شب عید برخلاف مراحل قبلی به‌صورت نقدی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌ شمالی در ادامه به برکات طرح اکرام و محسنین در سال 97 اشاره و اظهار داشت: در سال جاری حامیان 17 میلیارد و 162 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به سال قبل 27 درصد رشد داشته است.
الهی راد با اشاره به اینکه ایتام این استان تحت حمایت 25 هزار حامی قرار دارند، افزود: از مجموع این نیکوکاران 17 هزار و 500 نفر از استان‌های دیگر هستند.
وی با اشاره به اینکه در این استان شش هزار و 475 نفر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از کمک‌های حامیان برخوردار هستند، اظهار داشت: سه هزار و 239 یتیم و سه هزار و 236 فرزند نیازمند نیز در قالب طرح محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه حدود 450 کودک یتیم و فرزندان محسنین بدون حامی هستند، گفت: با نیازسنجی انجام‌شده در آستانه سال نو، این کودکان نیازمند تحت حمایت خیران هستند.
به گزارش ایرنا؛ هم اینک ۴۲ هزار و ۵۲۴ خانوار در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) هستند و هفت هزار و ۸۶۳ نفر نیز از خدمات موردی برخوردارند.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كميته امداد سبدغذايي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی