Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های فلسطینی از عملیات‌ جدید مقاومت در کرانه باختری اشغالی تمجید کردند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات‌ ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری اشغالی واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مقاومت در فلسطین تاکید کردند که عملیات‌ جدید ثابت می کند که جهت گیری ملت ما ادامه مقاومت در برابر اشغالگری و شهرک‌نشینان صهیونیست است.

از سوی دیگر جبهه ملی برای آزادسازی فلسطین نیز در واکنش به عملیات‌ جدید مقاومت تاکید کرد که اختلاف اصلی باید با رژیم صهیونیستی باشد و همه تلاش‌ها برای مقابله با این رژیم یکپارچه شود.

تازه‌ترین عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری/ 2 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند+تصاویر

 

از سوی دیگر داوود شهادب مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات‌های جدید مقاومت گفت: « این عملیات برای این صورت گرفت تا نشان دهد که اختلاف اصلی با رژیم صهیونیستی است و هیچ دلیل دیگری برای اختلاف وجود ندارد».

 در تازه‌ترین عملیات‌های مقاومت فلسطینیان در اراضی اشغالی که صبح امروز صورت گرفت دو نظامی اسرائیلی کشته و 6 شهرک‌نشین دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل حماس نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل حماس نوار غزه اسرائیل حماس نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش مقاومت در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، صهیونیست‌ها با واهمه از عملیات گروه‌های مقاومت در استانه عید پِسَح، سه هزار نظامی اشغالگر را در قدس اشغالی مستقر کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری