Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نقوی زاده شهردار میبد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: با اشاره چهارم فروردین برنامه جهانی ساعت خاموشی زمین را داریم و به احترام زمین نارین قلعه به مدت یک ساعت خاموش خواهد شد این درحالی است که سال گذشته میرچخماق به مدت یکساعت خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه شهر خلاق وپویا نیازمند شهروندان سالم و خلاق است، افزود: توانسته ایم در در کوتاهترین فرصت فضای شهر را برای نوروز و استقبال از مسافران و گردشگران آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ستاد نوروزی با ده کمیته تشکیل شده است و در کمپ‌های ورودی شهر راهنمایان گردشگری برای استقبال و راهنمایی مسافران حضور دارند تا به معرفی جاذبه‌های شهر به مسافران بپردازند.

شهردار میبد بابیان اینکه سد معبر نه تنها غیرقانونی بلکه حق الناس است گفت: بهسازی معابرشهری وخارزدایی آن، زیبا سازی شهر ورنگ آمیزی جداول، نظافت معابر، آزادسازی برخی معابر شهری، نقاشی طرح زیلو برجعبه‌های برق و مخابرات از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام پایانی سال است.

نقوی زاده با اشاره به اینکه سال آینده سال انضباط شهری و پیشگیری از تخلفات باشد، گفت: شهر زیبا تنها شهردار ندارد بلکه شهروندان باید با مجموعه شهرداری همکاری داشته باشند.

نقوی زاده از بازدید اقامتگاه‌های نوروزی از سوی پرسنل خدمات آتش نشانی خبر داد و گفت: امیدواریم سال آینده در زیبا سازی و شفاف سازی و الکترونیکی شهرداری بتوانیم اقدامات خوب و د رخور شهرجهانی زیلو انجام بدهیم.

مجموعه کاروانسرای شاه عباسی، یخچال خشتی، مجموعه برج کبوترخانه، قلعه بارجین، قلعه مهرجرد، آسیاب‌های آبی از بنا‌های تاریخی شهرستان میبد است.

میبد یکی از مهمترین نقاط گردشگری تاریخی استان یزد است و همه ساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جذب می‌کند.

نارین قلعه، قدیمی‌ترین مهمترین و دیدنی‌ترین بنای خشتی جهان در شهرستان میبد است.

انتهای پیام/ی

خاموشی نارین قلعه میبد چهارم فروردین ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بارندگی های اخیر در کشور افغانستان، بخش کمی از سیلاب و دشتمال وارد منطقه سیستان شده و به دشت خشکیده آن جان دوباره بخشیده است، اگرچه این روزها موقت و زودگذر است اما خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان کد خبر 848329 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه