Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرپور گفت: ۸۴۶ ویژه ‌برنامه‌ نوروزی رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای خراسان رضوی به‌ صورت زنده و ضبط شده از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ و با زبان‌ها و گویش‌های مختلف به مدت ۳۰ هزار ۴۰۰ دقیقه پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن نصرپور» امروز(۲۶ اسفند) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای خراسان رضوی در ایام نوروز ۹۸ برگزار می‌شود و اوج این برنامه پخش مستقیم مراسم تحویل سال نو در حرم مطهر رضوی و سخنرانی مقام معظم رهبری در اولین روز سال جدید از شبکه‌های ملی و استانی و شبکه‌های اول و خبر سیما و سیمای خراسان رضوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی افزود: مشهدالرضا(ع) همه سالانه در ایام نوروز بیش از ۸ میلیون زائر داخلی و خارجی دارد و در این ایام ارتباط مستقیم با کلیه شبکه‌های ملی و استانی برقرار خواهیم کرد تا عطر و بوی رضوی در ایام نوروز ۹۸ در قالب صدا و تصویر در سراسر کشور و جهان منعکس شود.

 

وی با بیان اینکه در برنامه‌های صبحگاهی و شبانگاهی توجه ویژه‌ای به موضوع شعار سال شده است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز ۹۸ تعداد ۸۴۶ ویژه‌برنامه‌ فرهنگی، مذهبی، ورزشی، اجتماعی و غیره به‌صورت زنده و ضبط شده از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ به مدت ۳۰ هزار و ۴۰۰ دقیقه با زبان‌ها و گویش‌های مختلف پخش می‌شود.

 

نصرپور افزود: همچنین در این ایام برنامه‌های تلویزیونی بهار فیروزه‌ای ویژه تحویل سال نو با حضور مسئولان، هنرمندان، فرهیختگان و ورزشکاران، زائران بهار، بهار فیروزه‌ای، جشن‌های مردمی روز نو نوروز، گزارش ۵، اشاره به مدت، دشت بهشت، سفر بخیر، ویژه‌برنامه مذهبی این روزها، ویژه‌برنامه اعتکاف و برنامه‌های رادیویی احسن‌الحال، دیدار یار، بهترین سرآغاز، نو بهاران، ۱۰۰ سال به این سال‌ها، صدای زائر، مسابقه یار و شب‌های نوروز، حال من را خوب کن، ایستگاه زیارت، کودک و زیارت و شب زیارتی پخش می‌شود.

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه‌های خبری صداوسیمای خراسان رضوی در ایام نوروز ۹۸ با حال و هوای حضور در حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال نو، موضوعات سفر و سخنرانی مقام معظم رهبری، خدمات آستان قدس رضوی به زائران نوروزی امام رضا(ع)، گردشگری‌های تفریحی و زیارتی و برنامه‌های و گزارش‌های مردمی خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: در سال ۹۷ آثار نمایشی فاخری تولید شد و سریال «خط وصل» آماده پخش، «من انقلابم» به دنبال تهییه کننده و «جزیره ماهی» هم در حال نوشتن فیلم‌نامه است و تعداد ۳ تله‌فیلم تولید شد و تنها استانی بودیم که در ۳ سال اخیر تولید تله‌فیلم داشته است و ۱۵ برنامه مستند با موضوع شهدای مدافع حرم تولید کردیم همچنین تله‌فیلم‌ لیست شنبه هم با موضوع نقش مبارزاتی مقام معظم رهبری در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مشهد در سال ۹۸ تولید خواهد شد.

 

نصرپور با بیان اینکه ۱۰۰ ایستگاه دیجیتال در سال ۹۷ در سطح استان افتتاح شد، گفت: تعداد ۴۰ ایستگاه هم در اردیبهشت ماه سال ۹۸ افتتاح خواهد شد همچنین صداوسیمای خراسان رضوی عناوین برتر کشوری را در بخش‌های تلویزیونی، رادیویی و فنی کسب کرده همچنین اکنون پوشش فنی در استان ۹۷ درصد بوده که در سال ۹۸ به ۹۹ درصد خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: عملکرد صداوسیمای خراسان رضوی در نظرسنجی صورت گرفته تلویزیون ۶۵ درصد مخاطب و ۶۸ درصد رضایت و رادیو ۲۵ درصد مخاطب و ۷۱ درصد رضایت داشته است و عمده مخاطبان تلویزیون در حالت سکون و عمده مخاطبان رادیو در حالت تردد بیننده و شنونده برنامه‌های صداوسیمای خراسان رضوی هستند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل ایام نوروز خبرگزاری خبرگزاری شبستان شبستان سال نو اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب مراجع و علماء نوروز ۹۸ اعلام برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی

دریافت 55 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098804

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز