Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس نیوزیلند فرودگاه داندین این کشور را به دلیل کشف بسته ای مشکوک، به حالت تعطیلی درآورد. بسته مشکوک

روز یکشنبه(26 اسفندماه)، پلیس نیوزیلند فرودگاه داندین این کشور را به دلیل کشف بسته ای مشکوک، به حالت تعطیلی درآورد.

نیوزلند

پلیس اعلام کرده: "کشف بسته ای مشکوک در فرودگاه داندین موجب تعطیلی این محل شده و نیروهای پلیس و تیم های ویژه به محل اعزام شده اند تا ماهیت بسته مشکوک را شناسایی کنند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه

نیوزیلند هم اکنون در حالت اضطراری به سر می برد. جمعه گذشته مهاجمان در شهر کرایسچرچ نیوزیلند وارد دو مسجد شده و مسلمانانی که برای اقامه نماز جمعه گردهم آمده بودند را به رگبار بستند. حادثه تروریستی کرایسچرچ موجی از محکومیت های بین المللی را به همراه داشته است./موج

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد

سرهنگ حسن ابوالحسینی رئیس پلیس فتای استان یزد اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری در کانال تلگرامی اکسیر فارابی و کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا یزد قرار گرفت. 

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری اکسیر فارابی فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتماد جمعآ مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم. 

ابوالحسینی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن یکی از استان‌های غرب کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان یزد منتقل شد. 

وی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به کلاهبرداری ازحساب ۲۰ نفر از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد. 

رئیس پلیس فتا استان یزد توصیه کرد: هنگام سرمایه‌گذاری توجه کنید که شما نباید به افراد حقیقی اعتماد کنید. یک شرکت سرمایه‌گذاری باید توسط نهاد‌های نظارتی، تایید شده باشد تا امکان اعتماد به آن وجود داشته باشد و به هیچ عنوان دارایی خود را به دست افرادی که با وعده سود‌های غیرواقعی و وسوسه برانگیز، از شما درخواست وجه می‌کنند، نسپارید. 

وی خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است