Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:12:31 GMT

کشف 3 میلیون ترقه در حوزه شرق استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۶۴۷

کشف 3 میلیون ترقه در حوزه شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۳ میلیون ترقه در حوزه شرق استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ، گفت: در چهارشنبه آخر سال برخی افراد سودجو اقدام به فروش مواد محترقه پرخطر در برخی از نقاط شرق استان تهران می‌کنند که گاها شاهد حوادث تلخ بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری گفت: در مجموع در شرق استان تهران بیش از ۳ میلیون مواد محترقه کشف شده است و این هشدار را می‌دهم که تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه در شرق استان دستگیر می‌شوند و تحویل مراجع قضائی شده و محل کار این افراد پلمب می‌شود.

وی یادآور شد: پلیس در شرق استان تهران کارگاهی را کشف کرده است که مواد محترقه دست‌ساز را با برند خارجی تولید کرده و وارد بازار می‌کردند که این افراد دستگیر و کارگاه موردنظر پلمب شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن بیان برنامه‌های چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس در برخورد با تولید کنندگان و توزیع کنندگان جدی خواهد بود و این افراد حداقل تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

وی با ارائه توصیه‌هایی به والدین گفت: ترقه و مواد محترقه و انفجارهایی که این روزها اتفاق می‌افتد ، معمولاً بسیار خطر آفرین و حساس است و بر اثر ضربه‌ای کوچک و یا حرارتی ناچیز منفجر می‌شود.

ناظری ادامه داد: قدرت تخریبی و خسارتی این مواد بسیار بالاست، و باید والدین عزیز برای حفظ سلامت کودکان و نوجوانان خود بیش از پیش مراقب بوده و ضمن حفظ هوشیاری، از استفاده کودکان، نوجوانان و جوانان خود از این مواد خطرآفرین جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت : در خصوص فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شرق استان تهران همکاران ما در بیش از ۴۵۰ مدرسه حضور پیدا کردند و آموزش‌های لازم را به دانش آموزان دادند.

راه‌اندازی ۲ قرارگاه نوروزی در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از راه‌اندازی ۲ قرارگاه‌ نوروزی در دماوند و ورامین خبر داد و گفت: حدود ۳ هزار نفر از مأمورین ناجا و پلیس های افتخاری برای آسایش مردم فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ۷ شهرستان حوزه شرق استان تهران، مسافران زیادی مهمان نوروزی می‌شوند و به علت ترافیک‌های فراوان، جزو محورهای حساس ناجا محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که بیش از ۱۱۷ واحد گشتی در واحدها در ۷ شهرستان، ۱۸۰ واحد پاس پیاده، ۲۷ تیم نظارتی نظارتی و ۳۶ تیم موتوری در شرق استان تهران در حال فعالیت هستند، افزود: باید این نوید را بدهیم که برخی از مقامات کشوری، لشکری و استانی سال ۹۸ مهمان شهرستان‌های شمال شرق استان تهران هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

احمد وحیدی عصر امروز در آیین "سپاس معلم" ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: حرکت رو به جلو در دنیا بدون جریان علم آموزی معنا ندارد و معلمان نیز موتور حرکت جامعه هستند.

وی افزود: تهران ام‌القرای سیاسی کشور محسوب می‌شود، لذا حل و پرداختن به مسائل تهران بسیار مهم است.

وزیر کشور در ادامه گفت: درصد سهم تهران در توسعه کشور بر اساس آمار رسمی در حدود ۲۶ درصد است که بر این اساس در حدود یک چهارم نرخ رشد در این استان محقق می‌شود و جمعیت این استان نیز در حدود ۱۵ میلیون نفر است که نزدیک به یک پنجم جمعیت کشور را شامل شده که مدام نیز در حال افزایش است.

وحیدی با تأکید بر اینکه مسولیت سنگینی در استان تهران وجود دارد، ابراز داشت: انتخابات بسیار خوبی در ۱۱ اسفند از لحاظ امنیت، سلامت و رقابت و مشارکت رقم خورد که بسیار ارزشمند و قابل توجه بود.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو نیز باید به خوبی و با صلابت، امنیت و مشارکت خوب مردم برگزار شود و باتوجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

وحیدی با اشاره به موضوع اتباع در استان تهران اظهار داشت: اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشار‌هایی از طرف قدرتمندان و زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند که در نگاه اول انسان دوستی و اصول اخلاقی در کشور ما ساکن شدند.

وی افزود: در نگاه دیگر، ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

وزیر کشور گفت: تعدادی از اتباع نیز که داخل کشورند نیز باید بستر برای بازگشت آنها فراهم شود و کسانی که غیرمجاز‌ند نیز به هیچ وجه مورد قبول ما نیستند.

وحیدی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که این افراد را غیرمجاز به کار گرفته دارای تخلف است و نباید در کشور ما صنایع، ادارات و ... این افراد را به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: اتباع مجاز نیز محدود به زنان هستند و باید در زمان مقرر به کشور خود بازگشته و برای اصلاح کشورشان کمک کنند؛ موضوع اتباع نباید در کشور‌مان وضعیتی سازمان‌نیافته و بی‌سامان داشته باشد و احیاناً در برخی شهر‌ها مردم نگران شوند لذا باید برنامه برای بازگشت این افراد آماده شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟