Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@10:30:39 GMT

گزارشی از دوره‌های آموزشی مؤسسه نورمبین قم ارائه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۷۶۹

گزارشی از دوره‌های آموزشی مؤسسه نورمبین قم ارائه شد

شمس‌الدین خیرالله‌زاده، مسئول آموزش مؤسسه نور مبین قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن با اشاره به گزارشی اجمالی از دوره‌های ترجمه و مفاهیم قرآن مؤسسه در سال 97، اظهار کرد: ازجمله می‌توان به دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن ویژه طلاب بانوان در محمودآباد مازندران از 17 مردادماه به مدت سه روز، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن ویژه طلاب آقا در اهواز ویژه علاقه‌مندان شهرهای شوشتر، ایذه و اندیمشک از 20 مردادماه به مدت 10 روز با تدریس حجت‌الاسلام علی ملکوتی‌نیا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در تیرماه سال جاری نیز دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن ویژه دانشجویان دختر در دانشکده علوم قرآنی دولت‌آباد استان اصفهان به مدت دو روز و دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن ویژه دانشجویان بانو در دانشکده علوم قرآنی دولت‌آباد اصفهان ویژه تمامی علاقه‌مندان از سراسر کشور طی شهریورماه با تدریس طلایی برگزار شد.


خیرالله‌زاده اظهار کرد: مرحله پنجم دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن ویژه طلاب خواهر به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی بابل در نیمه دوم آبان‌ماه به مدت سه روز و مرحله ششم دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن ویژه طلاب خواهر در اردوگاه شهدای قرآنی چاکسر استان مازندران طی نیمه دوم بهمن‌ماه به مدت سه روز برپا شد.
یادآور می‌شود، پایگاه اینترنتی ترجمه و مفاهیم قرآن نور مبین قم به نشانی https://www.noor-mobin.ir قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت

.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛ خطیب نمازجمعه شهرستان پردیس گفت: حضرت آیت الله جوادی آملی در سخنان خود می‌فرمایند: اینکه پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمودند: «صراط از مو باریک‌تر است»، یعنی تشخیص وظیفه و این که بدانیم خدا از ما چه می‌خواهد؛ شناخت این وظیفه بسیار ظریف و لطیف است و تا زمانی که ما ندانیم خداوند از ما چه می‌خواهد، نمی‌توانیم به وظیفه‌مان عمل کنیم.
وی افزود: آیا اخلاقی که من دارم، همان است که خداوند متعال از من انتظار دارد، آیا نمازی که می‌خوانم، معنویتی که دارم، تدریسی که دارم، سخنرانی و فعالیت‌هایی که در مدرسه و مسجد و محل مأموریت دارم، همانی است که امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) از من می‌خواهد؟
حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: معلم باید سه ویژگی مهم را دارا باشد که عبارتند از: معلمی به معنای تعلیم‌دهنده علم؛ و مربی بودن: یعنی معلم فقط یک آموزگار نیست و رسالت او تنها آموزش یک سری اصطلاحات علمی نیست، بلکه او باید سمت تربیتی داشته باشد، یعنی استعداد‌ها و ظرفیت‌های شاگردانش را در مسیر کمال به فعلیت تبدیل کند.
وی افزود: و معلم باید پدر و مادر باشد برای شاگردانش، داشتن عاطفه، رحمت، محبت، دغدغه مندی. مربی باید متربی را اهل خود و مانند بچه‌های خودش بداند و مانند فرزندش دغدغه تربیت آنها را داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت