Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:10:36 GMT

اخذ عوارض در آزادراه زنجان - قزوین الکترونیکی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۹۱۰

اخذ عوارض در آزادراه زنجان - قزوین الکترونیکی می شود

علی مدقالچی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور جلوگیری از ترافیک و توقف خودروهای سبک و سنگین و ایجاد سهولت و روانی ترددها، اخذ عوارض در آزاد راه زنجان - قزوین تا چند ماه آینده به صورت سیستم خواهد شد.
وی با بیان اینکه اخذ عوارض در آزادراه های کشورهای پیشرفته به روش الکترونیکی انجام می شود، تاکید کرد: در کشور نیز این روش از 28 اسفند اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر 70 درصد از سیستم سخت افزاری اخذ عوارض به روش الکترونیکی در عوارضی آزادراه زنجان – قزوین ایجاد شده که مابقی آن تا چند ماه آینده به پایان می رسد.
مدقالچی یادآوری کرد: در این سیستم سال آینده در عوارضی آزاد راه زنجان – تبریز نیز ایجاد و اخذ عوارض در آن به صورت الکترونیکی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی سیستم الکترونیکی اخذ عوارض در آزادراه های استان زنجان نیروهای مشغول بکار در این بخش نگهداری می شوند و هیچ دغدغه شغلی برای آنها وجود ندارد.
سرپرست معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان؛ پرداخت عوارض توسط همه مالکان خوروهای سبک و سنیگن، جلوگیری از توقف و ایجاد ترافیک، و فرار از پرداخت عوارش از مزیت های این روش الکترونیکی است.
مدقالچی ادامه داد: خودروهایی که از عوارضی ها عبور می کنند پلاک آنها ثبت و میزان پرداخت به آنها با لینک مربوطه پیامک می شود.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی، 974 کیلومتر راه فرعی و 4 هزار و 211 کیلومتر نیز راه روستایی است.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آزاد راه استان زنجان بزرگراه پیامک راهداری و حمل و نقل جاده 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد